Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Min høyre pupp er ganske mye større enn venste.. Noen tips til hvordan jeg kan få det til å bli mer likt?
Prøver å amme mest på den som er minst i et håp om at den skal produsere mere melk så den blir større.. hehe! Men vet ikke om det er veien å gå!?!
huff.. hørtes kjipt ut... [&:] har dessverre ikke fått ut kidden enda så vet ikke hvordan det er med den amminga men skulle jo tro at den får beskjed av hjernen å produsere mer ? [8D] hørtes ganske dumt ut det jeg skrev der men du forstår vel.. tenker det samme som deg der, men om det er riktig vet jeg ikke..
men uansett så hjelper jeg deg å holde tråden oppe i håp om at noen kan hjelpe deg [:)]
du kan jo evt jukse litt i mellomtiden? forstår jo at det ikke er noe kjekt når det viser.. ganske redd for det selv også [8D] har jo aldri ammet før jeg [:)]
Samme her. Hadde syk melkespreng her på tirsdag i Høyre pupp. Prøvde å begynne ammingen der og avslutte på Venstre. Mn det er ikke lett å finne en balanse. Nå er den fortsatt større mn ikke på samme nivå. Virker som den produserer melk fortere... Jeg sover uten bh og maserer i dusjen og prøver å tømme den store puppen en gang til dagen. sprengen er vertfall borte... Mn du må bare prøve deg frem...
Den venstre puppen min er også en del større enn den andre, men det syns heldigvis kun når jeg ikke har på bh. Vet ikke hva som gjør det, men pupper er vel aldri lik str på uansett?
Har bestandig vært en liten forskjell ja, men nå er det jo ubehagelig mye [&:]
Tror jeg skal prøve å pumpe meg imellom måltidne til gullet på den minste, så jeg får opp melkeproduksjonen..
For høyre pupp har faktisk en rekke strekkmerker, men det er ikke antydning til det på venstre.. [&:]
Æsj, håper det ikke blir værre.. hehe