puppe størrelse

KiNiZ

Gift med forumet
Hvilken størrelse var dere før dere ble gravid og hva er dere no og hvilken størrelse i ammebh har dere kjøpt?

Jeg har gått opp en størrelse til no og har kjøpt amme bh som er 2 størrelse større enn jeg var da jeg ble gravid.

mine er uforandret,så tenkte å kjøpe en str større i ammebh. skal å prøve nå før treffet på change. håepr det er noen litt fine!!! :):)

Størrelsen er helt uendret siden før jeg ble gravid, så jeg vet ikke hvilken størrelse jeg skal kjøpe i amme-bh. Ser liksom ikke helt for meg at jeg kan gå opp hele 2 størrelser (selv om det hadde vært utrolig hyggelig siden jeg bestandig har hatt små bryster), så jeg lurer på om jeg bare kjøper en som bare er en størrelse større. Den kan jo uansett brukes når man ikke har fullt så mye melk, mot slutten av amminga. [:)] Og så kjøper jeg heller flere etter fødselen. Har uansett en ammesinglet, som er veldig elastisk. [:)]

Jeg gikk opp to str med en gang jeg ble gravid, til tross for at vekten viste nedgang[8D][8D] - de bare ramler ut her, - til mannens store lykke[;)][;)]

Jeg har da kjøpt ammebh i den nye størrelsen, for jeg har ikke funnet så mange som er større en DD og E[:'(][8D] 

Gleeeder meg til å se de skinnfillene som sitter igjen om et år...ti, hi[;)][:)]

da må du prøve å komme deg på change! jeg har den utrolig lite festlige størrelsen 70G til vanlig,umuuulig å finne andre steder i norge,om jeg ikke skal gi 1000kr stk.. men på change e det helt genialt,og greie priser! :):)

Bruker fortsatt de bh-ene som eg hadde før eg ble gravid men burde kanskje ikke.....[&:] Har kjøpt en amme-bh og den er en størrelse større rundt og to cup-er større. Men føler man kanskje må gå opp i størrelsene på amme-bh uansett fordi de kanskje er litt mindre i størrelsene???

Sliter uansett veldig med å finne noe som passer. Vi har ikke Change her i Arendal og mener å ha vært innom der i Kristiansand og at de ikke hadde noen amme-bher eller ihvertfall ikke store nok. Har ikke funnet noen andre plasser en på Lindex og så de stygge Triumphf som de selger her og der. Så eg kommer nok til å spleise på meg en eller to herfra http://www.mammatrend.no etter fødselen for eg syns at det er lov å føle seg litt sexy også selv om man er blitt mamma og ammer. De er litt dyre men ikke så mye dyrere en de stygge at eg tror det vil være verdt det!!

jeg hadde 70 G før jeg ble gravid, har gtt opp, så finner ikke ammebh, har kjøpt sånne ammesingletter på hm.... eneste jeg har funnet som passer til nå[&:]

før jeg ble gravid 75B, nå 75B/75C, amme BH 75C

Kjøpte min første ammebh nå nettopp!  Hadde 75C før graviditeten, har kjøpt 85 DD nå!

Hadde 75b før svangerskapet..
Gått opp til 80d nå..
Og etter erfaring fra sist graviditet så går jeg MASSE opp når prinsessa kommer[:D]
Så blir å kjøpe ammebher når jeg vet sikkert hva slags str jeg må ha!!

Jeg brukte 85C før graviditeten, og bruker 95E nå.[:-] Har ikke kjøpt ammebh og kommer ikke til å gjøre det før etter fødselen. Ser for meg at puppene kommer til å forandre seg litt når ammingen er skikkelig etablert.

Hadde 80C før jeg ble gravid og må iallefall ha 90D/E nå!
Kjøpte en BH som var 85D og den ble for liten etter 2 dager [8|] 

Mine fine DYRE 75DD pupper har nå helt gratis blitt 90 D ohh vanskelig å finne behå til struttende 90 D [8|][8|][8|][8|]

Back
Topp