Puppe spreng....

Suverina

Gift med forumet
Har nå de siste 3 kveldene hatt sikkelig press i brystene om kveldene... Kjennes ut som om de skal sprenges... [8|]
Da har jeg gått på badet å prøvd å klemt litt for å se om det var noe i dem liksom..
Da "fosser" det ut masse vann\melk... Først er det litt blangt\hvitt så blir det mere hvitt... Er dette melk som er kommet liksom? Kommer masse når jeg klememr om kveldene, så blir det tomt liksom.... [8|]
Flere som har det slikt?
Sikkelig vondt på en måte med det presset i puppene.... [:-]

Kan dere si at det er et godt tegn at lille gutt kommer ut SNART.... [:D]

Hehe, er jo sikkert et godt tegn ja! [:D] Og så vet du jo allerede nå at du mest sannsynligvis ikke vil få problemer med å komme i gang med ammingen! Selv har jeg ikke hatt noe som helst enda...men det kommer vel når det skal håper jeg [&:]

Har ikke selv hatt det problemet. Hadde veldig såre bryster i begynnelsen av svangerskapet men så har det stabilisert seg.

Tror ikke jeg har fått noe særlig råmelk, men det er vist like normalt å få det som å ikke få det.. Tror nok kroppene våre er klare til amming etter fødsel likevel..

Jeg har lest at det ikke er noe vits i å klemme ut denne melka, selv om jeg gjør det selv noen ganger, er så rart å se på, hihi. Men tror ikke det gjør noe, blir bare produsert mer, tror ikke det er begrenset med råmelk.  Den modne melka kommer ikke før noen dager etter fødsel..

ORIGINAL: Sneipelur

Har fått puppespreng jeg også.[:'(]Og når jeg klemmer på de så pipler det enten litt blank eller gul væske.
Det virker som det er mere om natta for det er flekker på lakenet.Eller så er det fordi jeg ligger på siden og da kommer puppen i klemme.[8|][8|]

Jeg har og dette problemet, har måttet sove med singlet eller innlegg i bh i d siste,.. d er noe kliss å få i senga.. når det stivner minner det litt om andre flekker, hehe

ORIGINAL: Manne85

Har fått puppespreng jeg også.[:'(]Og når jeg klemmer på de så pipler det enten litt blank eller gul væske.
Det virker som det er mere om natta for det er flekker på lakenet.Eller så er det fordi jeg ligger på siden og da kommer puppen i klemme.[8|][8|]

Jeg har og dette problemet, har måttet sove med singlet eller innlegg i bh i d siste,.. d er noe kliss å få i senga.. når det stivner minner det litt om andre flekker, hehe

heldigvis blir det ikke store flekker da....hehe...

Det er sant, men i begynnelsen da jeg begynte å lekke om natta var ikke flekkene så store, å jeg kunne ikke forstå hva det var.. di var jo helt oppe med overkroppen min, å kunne ikke forstå hvorfor det kom sånne flekker der.. hihi..

Gikk en stund før det gikk opp for meg at det var melk, ikke det andre.. hehe

Back
Topp