Puppe melk

Pinkbella

Glad i forumet
Jeg er jo sluttet å amme på natta nå og merker jeg har mindre melk. Driver å pumper meg 1-2 ganger i løpet av døgnet for å opprettholde melken i tillegg til at han spiser så klart.
Er det fortsatt sånn at dersom jeg pomper så kan jeg få opp produksjonen litt igjen eller er det for sent nå????[8|]

Er jo verd å prøve det om du fremdeles vil amme. Jeg gidder ikke. Tenker at mister jeg melka, så mister jeg melka[;)]

All respekt til deg som orker det[;)][:)]

tror du får opp produksjonen ved å pumpe fremdeles ja...

dritmissunnelig på deg som ikke trenger å flashe puppa på natta.... før hadde vi èn amming, nå har vi 3!!! aaaaaaaaaaah!

Tror nok det skal være mulig så lenge du har melk ja [;)] Flink du er da! Ga opp jeg når jeg merket at han bare kavet, så her er det bare flaske nå. Hadde ett håp om amming til han rundet året, men hadde verken tid eller overskudd til å prøve å få opp produksjonen igjen.

Skulle gjerne ha hjulpet deg, men jeg er bare misunnelig på de som ikke ammer om natta lenger jeg..
Er oppe opp til 5 ganger ennå jeg... Hun spiser jo ikke faste måltid på dagtid. Får kun lurt i henne litt grøt..
Ellers så puppes det... Døgnet rundt..
Men hvis du har sluttet å amme om natta, så trenger du jo ikke så mye melk lenger.. Da tilpasser puppene seg den melken som Oliver trenger... Eller? Det blir jo sakte men sikkert mer faste måltid og mindre pupp...
Tror jeg [:D]

ORIGINAL: Mammis

Er jo verd å prøve det om du fremdeles vil amme. Jeg gidder ikke. Tenker at mister jeg melka, så mister jeg melka[;)]

Ja jeg har egentlig hatt den holdningen jeg også men nå når jeg ikke har så mye igjen så savner jeg det litt egentlig[8|] ammer jo bare kl.06.00- 09.00 av og til 12.00 også før han legger sånn ca 20.30. Så hele dagen er jo jeg fri fra amming[:D] Har ikke planer om å gi han flere melke måltid men vil at han skal kunne få drikke seg mett når han først drikker.

ORIGINAL: Pinkbella

Ja jeg har egentlig hatt den holdningen jeg også men nå når jeg ikke har så mye igjen så savner jeg det litt egentlig[8|] ammer jo bare kl.06.00- 09.00 av og til 12.00 også før han legger sånn ca 20.30. Så hele dagen er jo jeg fri fra amming[:D] Har ikke planer om å gi han flere melke måltid men vil at han skal kunne få drikke seg mett når han først drikker.

Ser den[;)]

Da er det jo bare å kjøre på å pumpe noen dager da og se om det hjelper[;)]

Grunnen til at jeg har nesten gitt opp er tennene. Hun har kjeften full av tenner så det begynner å gjøre j*** vondt å amme, så nå gleder jeg meg bare til å slutte. Men hr ikke samvittighet til å gjøre det så lenge jeg har melk.

Lykke til[:D]

Men de gangene han får pupp på dagen så blir han kjempe sint når det ikke er mer igjen så det er bare snakk om å få litt mer melk til måltidene hans.

Til dere som ammer på natten. Oliver sov fra 11 på kvelden til 7 dagen etter en laaaaaang periode, så plutselig begynte han å våkne alt fra 2 -7 ganger å det orka jeg ikke. Nå våkner han en gang(av og til 2) og da er det litt varmt vann eller tutt som skal til. Nå har vi holdt på i nesten 3 uker og han har kun hatt 2 veldig urolige netter[:)]

ORIGINAL: Pinkbella

Ser den[;)]

Da er det jo bare å kjøre på å pumpe noen dager da og se om det hjelper[;)]

Grunnen til at jeg har nesten gitt opp er tennene. Hun har kjeften full av tenner så det begynner å gjøre j*** vondt å amme, så nå gleder jeg meg bare til å slutte. Men hr ikke samvittighet til å gjøre det så lenge jeg har melk.

Lykke til[:D]

Hehe ser den, jæ**** kjipt når de begynner å bite. Oliver har bare en tann og en nesten ute da så han biter ikke noe enda. Har gjort det 2 ganger å det var sykt ont og det var bare en tann liksom[:D][:D][:D]

Back
Topp