Punktlighet *insp*

*Snuppo+1+1*

Forumet er livet
VIP
hvor i tids-skjemaet er du som oftest?

som regel før tiden.. sjelden jeg er for sen, men det har jo såklart hendt det og[:D]

Litt for sein.. [8D] Jeg er sånn som må ha alle kloker stilt 5-10 mnutter fram så jeg lurer meg selv. Da kommer jeg tidsnok. [8D]

Siste tida heter det litt for sent... desværre!! Liker å komme til tida har bare flax som tilsier at jeg f.eks. brått må lete etter parkering som gjør meg 5-10 min sein[:'(]

før tiden type 15 til 30min før haha jeg hater og komme forsent så beregner altid god tid om jeg skal møte noen eller noe sånt... hvis det skulle skje at feks bussen er forsinka osv så ringer jeg og sier i fra[:)]

Jeg er en venter, så jeg er som regel før tiden, og allerhelst i veldig god tid.

Husker jeg hatet det før da, at jeg bestandig var den som var først ute. Følte meg litt desperat, spesielt om jeg ventet på noen jevnaldrede eller noe. [8|]

ORIGINAL: toneany

Jeg er en venter, så jeg er som regel før tiden, og allerhelst i veldig god tid.

Husker jeg hatet det før da, at jeg bestandig var den som var først ute. Følte meg litt desperat, spesielt om jeg ventet på noen jevnaldrede eller noe. [8|]

akkurat samme tanke hadde jeg....

men jeg syns det var verre hvis noen måtte vente på meg...

ORIGINAL: Sicily

Litt for sein.. [8D] Jeg er sånn som må ha alle kloker stilt 5-10 mnutter fram så jeg lurer meg selv. Da kommer jeg tidsnok. [8D]

jeg og, må ha den minst et kvarter feil, er alltid noe jeg må gjøre i siste liten for så og løpe dit jeg skal..
kom en time for sent til forje tattoo time.. hmmm

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

ORIGINAL: toneany

akkurat samme tanke hadde jeg....

men jeg syns det var verre hvis noen måtte vente på meg...

Enig med dere[:D]

ORIGINAL: Babypåvei!

ORIGINAL: *cookie*

som regel før tiden.. sjelden jeg er for sen, men det har jo såklart hendt det og[:D]

Men da har jeg sagt ifra så fort det er mulig [;)]

samme her [:)]

Som regel litt for tidlig [:)]
Man skal ha respekt for andres tid mener jeg [:)]

Før tiden! Værste jeg vet er å vente på andre.. og de skal ikke oppleve det med meg[;)]

Har en venninne jeg som man alltid må vente på.. til det irriterenes!

Så når broren hennes skulle konfirmere sønnen sin så sa han til henne at det startet kl 13.. egentlig startet det kl 14, men han ville sørge for at hun kom til rette tidspunktet[;)]

ORIGINAL: Sicily

Før tiden! Av respekt for andre, og for mitt eget vett sin skyld! Jeg hater stress, og unngår det i det lengste!! :) 

Back
Topp