Pumping

Ida82

Forumet er livet
MÅ man pumpe seg hver 3. time hele tiden? I så fall hvorfor egentlig..?

For kan gå lengre tid av og til mellom hver gang her.. Men jeg produserer i overflod. Er vel derfor jeg venter litt lengre med vilje også... Er jo ganske full pupp da...[:D]

jeg lar det med vilje gå kjempe lenge mellom ,for jeg har så mye melk....jeg har allerede et par liter i frysen ,og da har jeg også et lager i kjøleskapet som han får av som måltider. jeg pumper ca 150 ml pr pupp.....helt for jævlig vondt innimellom....puppa er så sprengte at pumpa ikke får orntli tak...hehehehe

blir dyrt å fortsette med å fryse de boksene til avent...koster 149 for 10 stk...på 7 dager har jeg kjøpt 2 esker ,og må på apoteket å kjøpe nye snart.....skjønner ikke noe jeg....hehe

Oi da har du mye melk poca!!! Pomper meg ikke jeg for tuppa ligger mye på brystet, synes den dumme pumpa tar livet av brystene mine også, blir helt blå når jeg pumper!!!

ORIGINAL: renna

Oi da har du mye melk poca!!! Pomper meg ikke jeg for tuppa ligger mye på brystet, synes den dumme pumpa tar livet av brystene mine også, blir helt blå når jeg pumper!!!

yepp ,har det ,men så spiser han ogso som en gris da...hehe...nå er han oppe i 100 ml pr måltid. sinnsykt.

jeg syns det er best å pumpe jeg. hadde jeg klart det ,så hadde jeg ammet ,men jeg bare gråter å gråter ,og blir deprimert ,og føler ikke det er naturlig for meg i det hele tatt...[&o]

huff synd det da[:(] Men det viktigste er at lille engelen din får bryst melken din[:)][:)]

Back
Topp