Pumping

Kiwi78

Elsker forumet
Grr, skal i bryllup og slikt i sommer, og gutten skal da være hos mine foreldre hele dagen, altså må jeg pumpe litt. Blir nok å bruke litt MME, men syns det er greit å gi litt mamma-melk også. Men her kommer det jo ikke en Skit ut av puppen!!!! Pumper og pumper, og på en god dag får jeg ut 30 ml fra hver side!!! Da er det gjerne 3 timer siden han spiste, og jeg pumper mens han spiser fra det andre brystet, så utdrivingsrefleksen burde jo være i sving da. Tar jo en evighet å få til noen måltider på dette viset!!!

Noen flere som pumper innimellom? Hvor mye får dere ut? Tviler jo på at han bare spiser 30 ml til hver måltid slik at brystet er tomt etter det!

Jeg får aldri ut en eneste dråpe, og jeg har prøvd ALT. Så jeg har bare innsett at jeg må handmelke om jeg skal pumpe.

Kommer ikke veldig mye her lenger heller gitt... selv om jeg holder på med pumpe-øking nå, for å bygge opp lageret i frysa igjen. Hadde en periode der jeg bare fikk ut 40 ml tilsammen... Da måtte noe gjøres! [:o]

Nå får jeg ut 80-100 ml (på en pupp), før fikk jeg ut det dobbelte (160-200 ml)... Men jeg skal vel ikke klage på det da, selv om det har minket drastisk... Nå pumper jeg en gang om dagen, mellom 10 og 12 en gang og det skal jeg fortsette med til dypfryser'n er full! [;)] (Neida!) Men vil bygge opp lageret mens jeg ennå kan... Har et ønske om at han skal få mm også etter at jeg har begynt å jobbe, så da er det jo greit å ha litt reserver!

Hater den J**** pumpa! [:'(] Aldri fått det til...

Kan hjelpe å bruke en spray også..syntocinon.får det på resept av legen.
jeg er litt "tung"melka og den sprayen hjelper det med å løsne.gjelder kun da jeg pumper alså.har brukt det til alle mine tre v pumping.[;)]

det viktigste er å ikke stresse... du kan også blande mm og mme...[:)][:)][:)] drikk masse og pump deg tidlig på dagen...

TAkker for gode råd. Drikker som en gud nå, og satser på en real runde i lunchtida i morgen!

hehe.. lykke til[:D][:D]

ORIGINAL: LilleMag

Husker ikke hvem som sa det men, DRIKK PILS

Jeg kan signere at melkeproduksjonen går rett til topps..[:-]

Søren at jeg ikke liker det da... [:'(] Er redd hvitvin kjørte produksjonen min rett i kjeller'n, så ikke noe mere vin på meg på en god stund nei... (Selv om det smakte VELDIG godt etter et drøyt år på "vannvogna"!)

eneste tid på døgnet jeg klarer å pumpe ut noe, er på morgenen. Og da har jeg spart opp litt på den ene puppen, altså bare gitt fra den andre på natta. Da får jeg ut nesten 100 ml på en pupp.

Hmmm, fikk ut 40 i dag.... Da blir det pils i morgen. Mon tro om rødvin gjør samme nytten.....

Back
Topp