Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan trur du det da vil bli når mini vil ha mat igjen etter 2 timer? Redd det da blir en sulten grinete mini!Hadde pumpet det brystet du ikke ammer på rett etter amming, eller mens du ammer. Kommer kanskje ikke så mye av gangen, men med en del tålmodighet så vil det nok komme en del![]()
Lykke til![]()
Siden han kun trenger 1 pupp per måltid vil jeg tro det går bra. Han får ut mye mer enn ved å pumpeHvordan trur du det da vil bli når mini vil ha mat igjen etter 2 timer? Redd det da blir en sulten grinete mini!
Tusen takk for svarBrystet fylles kort tid etter mat, innen 1,5-2 timer er brystet så fullt det blir stort sett, så ville pumpet på det brystet han ikke spiserikke alle har pumpevennlige pupper da, så mulig det tar litt tid å få nok, men bare å være tålmodig
Hos meg er det effekt å massere brystet under pumping og håndmelke etter pumping, da får jeg ut litt ekstra
![]()
Når eg har spreng tar den kun 5 min å får ut ca 180 ml. Med Håndpumpe, men er berre ene puppen som vil pumpes då!Hvor lenge holder dere på for å pumpe ut så mye? Og med håndpumpe eller elektronisk? Jeg har håndpumpe, alt for mye melk, men synes det tar så lang tid![]()
Hvor lenge holder dere på for å pumpe ut så mye? Og med håndpumpe eller elektronisk? Jeg har håndpumpe, alt for mye melk, men synes det tar så lang tid![]()
Skal i bryllup i slutten av august, da skal vi ha barnevakt til mini! Tenkte jeg skulle pumpe så mini har litt mat i de timene vi er borte, men det virker som melka er justert til de mini trenger! Tips til hva jeg kan gjøre?
Mini tømmer 1 brysts hver 2 time!![]()
Vi skal i bryllup om 3,5 uke, og hun skal da sove hos mamma er planen. Noen utfordringer kan det jo bli...
Hvor mye melk må jeg pumpe på forhånd..
Hvis jeg drikker alkohol, hvor mye melk må jeg pumpe ut før jeg evt kan amme igjen?? Og hvor lang tid må det evt gå. Hvis det blir krise må hun jo bare komme til hotellet der bryllupet er med henne. Ingen planer om å bli dritings, men noen glass vin igjen hadde vært fint![]()