Pumping

MammaIApril2015

Flørter med forumet
Jeg skal bort en kveld om 2 uker, og vil pumpe slik at snuppa får morsmelk selv om jeg er borte.
Når jeg skal bort er hun 11 uker.

Jeg skal være borte fra ca 19 på kvelden til ca kl 12. Planlegger å gi et godt måltid før jeg drar.
Lurer på hvor mye melk jeg bør pumpe til hvert måltid?

Kommer selvsagt til å pumpe mer enn det som er anbefalt, men aner virkelig ikke hvor mye hun spiser når vi gir flaske... Skal ta meg et glass vin, så planen er at hun skal få pumpet morsmelk helt til nattmåltidet i 5-6 tiden på natta, da kan jeg amme igjen.

Gi hun flaske når hun er passe sulten en dag før du skal bort, så vet du ca hvor mye hun spiser?
det er jo veldig individuelt hvor mye di spiser.. så det er iallefall mitt beste råd ;)

Jeg måtte pumpe siden jeg hadde eksamen idag. Han var fornøyd med 100 ml på et måltid, men ikke etter 70 ml. ;) Heldigvis kom jeg hjem da og kunne amme.

Jeg ville pumpet en dag rett før måltid (jeg pumper bare et bryst siden han aldri får begge), og gi det du pumper ut og se om hun blir fornøyd.. jeg har gitt ca 100 ml, men han spiste alt og kunne sikkert fått mer. Da var jeg bare borte i 3 t da..

Jeg ville pumpet en dag rett før måltid (jeg pumper bare et bryst siden han aldri får begge), og gi det du pumper ut og se om hun blir fornøyd.. jeg har gitt ca 100 ml, men han spiste alt og kunne sikkert fått mer. Da var jeg bare borte i 3 t da..
Har pumpet to beger nå, et på 100ml og et på 60ml som ligger i frysen. Tenker å ha noen beger i frysen og ta opp noen den dagen jeg skal bort. Så er jeg sikker på at det er nok :) Kjipt for pappan om han er alene med baby og det ikke er nok melk hjemme når matfatet er borte!

Jeg skal også bort en kveld neste uke og har et beger på 100 ml i fryseren. Tenker å pumpe og fryse ned ett beger til i tillegg til å pumpe meg på dagen. Har en som sover lange strekk om natten så tenker å ta det etter han har lagt seg en dag.

Back
Topp