pumping!

snob

Glad i forumet
hei hei alle sammen jeg tenkte meg en tur ut på lørdag. min mor skal passe min lille prinesse:)
men så lurer jeg på!! i dag kjøpte jeg avans bryst pumpe å prøvde den men ingen melk kom.
jeg skal drikke alkohol på lørdag. noen som har råd?? burde jeg droppe hele lørdagen?

Pumpet du lenge? Av og til må brystet stimuleres i opp til 10 minutter før det kommer noe. Prøv igjen du, og vær litt tålmodig så blir det nok fest på deg[;)]

Masser rundt brystvorta...og stress kan være nok til at man ikke får til pumpinga!

Hvis du prøver å pumpe litt av det ene brystet mens barnet suger på det andre,kan det være lettere å få melk. En annen ting er å knikke litt på nipplene for å få utdrivningsrefleksen i gang..

har du avans pumpe?

du kan jo prøve å legge barnet til brystet, pleier å sette igang da. eller massere vortene litt, f.eks. når du står i dusjen. kan også funke å få samboer/kjærste til å pumpe motsatt bryst av det barnet dier

ORIGINAL: virri

har du avans pumpe?

Jeg har den og hadde samma probleme.
Pompet og pompet men kom ikke noe. Hold den har inte puppen så kommer det du skal merke at det tar tak [;)]

Back
Topp