pumping?

Elenia

Gift med forumet
elektisk eller håndpumpe....?  får ikke til å øke produksjonen nok til at ho vil ta puppen igjen....  bør æ kjøp mæ en elektrisk pumpe eller? funker vel bedre enn håndpumpe?

Jeg anbefaler el pumpe. Jeg brukte avant el pumpe..

får ikke til den manuelle..... bruker 45 min å få ut 40 ml.... å d gidd æ bare ikke....  så vet ikke om d e nå vits å kjøp mæ ei elektrisk... trukke ho bi å ta puppen likavel...  like før æ gir opp her.... [:(]

ORIGINAL: Elenia

noen som ennu pumper og gir mm på flaske da?

Hei! Jeg pumper meg og gir mm på flaske. Synes det er så mye enklere, siden Emilie får så mye luft i magen når jeg gir henne pupp! Etter at jeg har pumpet meg og trykket ikke er så stort koser hun seg av og til med "restene" til hun sovner. Er jo veldig kos og amme også da![;)]

ORIGINAL: emilie_sin_mamma

ORIGINAL: Elenia

noen som ennu pumper og gir mm på flaske da?

Hei! Jeg pumper meg og gir mm på flaske. Synes det er så mye enklere, siden Emilie får så mye luft i magen når jeg gir henne pupp! Etter at jeg har pumpet meg og trykket ikke er så stort koser hun seg av og til med "restene" til hun sovner. Er jo veldig kos og amme også da![;)]

bruka du elektrisk pumpe da?  merka du førskjell på elektrisk å manuell? viss du har prøvd begge?

Jeg pumper meg av og til hvis jeg får spreng, og da går det max 5min så har jeg pumpet 125 ml på et bryst [:D] Jeg bruker avant håndpumpe. Dette er bare viss hun får et måltid på flaske og jeg er borte feks. Eller at hun sover veldig lenge slik at jeg får spreng. Malin drikker kun et bryst pr måltid så da kan det gå opptil 6-7 timer før et bryst blit tømt..

ORIGINAL: mamma88

Jeg brukte manuell pumpe på slutten, og det funket kjempe fint[:D]

ORIGINAL: mamma88

Trukke det har så mye å si på hvor mye som kommer om du bruker elektrisk eller manuell pumpe[8|] Men husk at snuppa di ikke lider noen nød selv om du må begynne med MME[:)]

Jeg har brukt begge deler, og jeg anbefaler elektrisk. Men det kommer an på om den blir brukt mye, om det er verdt det...

jeg hadde ikke giddi ¨brukt penger på det, har du ikke nok er det veldig vanskelig og ikke minst slitsomt å få opp produksjonen. å kanskje det ikke er mulig i tillegg.

men det er bare min mening, du må gjøre det som er riktig for deg, el-pumpe koster 12-1300kr. kan kjøpe det på nettet eller babyshop. eller prat med apoteket ditt, mulig de kan bestille for deg.

Uff , kjøp deg elektrisk pumpe du.. så slipper du å sitte å trykke...
KJEDELIG å pumpe seg assa

Jeg har både elektrisk og manuell pumpe, og jeg sverger til den elektriske!! Den er kjempefin, men denne gangen har jeg ikke pumpet så veldig mye. Merker at jeg har 3 barn nå ja...i tillegg så nekter hun fremdeles å ta flaske!! Har kjøpt Mam sin flaske i dag + en tutekopp - så jeg skal prøve igjen..vil så gjerne at hun skal ta flaske!!

Back
Topp