pumping/mme...

Anya_

Forelsket i forumet
Jeg trodde Christoffer var blitt flaskenekter, men virker på meg som at han rett og slett ikke liker mme.. Jeg har begynnt å danse igjen og må hjelpe til noen timer på jobben på torsdag, men får han ikke til å drikke mme. Jeg ammer hver andre time, og da får han fra begge sider. Får dermed ikke til å pumpe meg, er ingenting til overs... grøten blir han bare hard i magen av og jeg prøvde å gi sviskesaft for å "bløte" opp, men han blir bare dårlig av disse tingene.. han e også "avhengig" av melken.. skriker noe sinnsykt om ikke han får melken "sin"... noen som har noen gode tips??

å kjære deg, dette hørte vanskelig ut! Du får ikke pumpe deg, får bare litt melk av deg, han liker ikke mme og han blir hard i magen med grøt, og toppen av det hele blir han dårlig av sviskesaft! oj oj sier jeg bare.

Hva med å gi han velling?

Jeg har også det samme problemet anja.. av en eller annen grunn drikker han lite melk nå enn før,Han nekter og spytter ut flasken melken, enda han er sulten.. Jeg tror ikke at han vil ha mm, for det fikk han ganske lite av,og da var han bare noen uker jeg slutett helt, og her har det nesten bare gått i mme.. Jeg har også fundert over dette nekten, men finner ingen god grunn.. grøt går bra men det får han kun før leggetid, er redd det skl begrense melk intaket hans, men det har jo blitt mindre melk alikevel..

nei, skal ikke være lett dette. problemet mitt e vel ikke at han drikker lite melk, for når jeg ammer han tar han det han skal ha virker det som, og han legger fint på seg. Han har også lyst t å smake på alt, så sviskesaften og grøten og banan og fruktmos elsker han! Men som sagt blir han ikke helt god i magen av disse tingene. Så det som er problemet er når jeg må gå ifra han og andre må mate han, siden han bør ha melk for magen sin del, men nekter å drikke mme. Har drukket det tidligere når han va mindre, men nå vil han ikke ha. Bare vrenger ansiktet som om det smaker vondt! [&:] litt vanskelig å forklare, håper dere forstår noe av det jeg prøver si.. hehe

Back
Topp