Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Usjda, ikke noe særlig det nei! Håper det hjelper med en pause og at du nå blir bedre!Skal pumpe en kort periode pga veldig såre brystvorter som ikke blir bedre av hverken purelan eller kompresser. Sugetaket er riktig ifg ammehjelperen, så løsningen ble å avlaste puppene noen dager ved å kun pumpe ut melka
Oi da har du MYE melk!Pumper til trykket letter og en pupp her gir ca 100 ml..
Prøver å ikke pumpe mer enn jeg absolutt må sånn at mengden justerer seg! Vet ikke hvor mye lille spiser da - foreløpig ikke gitt flaske.
Jura er store for å si det sånnOi da har du MYE melk!
Jeg har hatt slike mengder med de andre, men først når de har blitt større (pumpet 400ml på 10min med storebror).Jura er store for å si det sånn
Jeg får 150 ml per puppOi da har du MYE melk!
Jeg får 150 ml per pupp
Roer seg litt etter hvert her - håper jeg! Men er jo skikkelig deilig med melk i kjøl/ på frys, sånn at jeg kan være borte litt uten stress! Foreløpig ikke vært borte noe da - litt for glad i kos på sofaen! Men han er så liten enda og min siste baby så vil nyte alle kosestunder til det fulleJeg har hatt slike mengder med de andre, men først når de har blitt større (pumpet 400ml på 10min med storebror).
Men da har du jo fortsatt masse melk. Et brysternært barn på 1-3 måneder spiser ca 90-120ml per måltid tilsammenSå heldige dere er! Jeg får bare mellom 50 -70 per pupp hvis det er en stund siden lille har spist!
Men da har du jo fortsatt masse melk. Et brysternært barn på 1-3 måneder spiser ca 90-120ml per måltid tilsammen
Er ikke størrelsen det kommer an påFår ut 40 ml ca fra hvert bryst..Jeg har veldig små pupper, vet ikke om det er noen sammenheng. Men regner med at Den lille melka jeg har er sykt næringsrik da lillemor legger helt vanvittig på seg!
Men stopper han noen gang å drikke fra flaska før den er tom? Enkelte brystbarn klarer ikke å stoppe før flaska er tom, uansett hvor mye som er på den.Men han blir jo aldri fornøyd virker det som og spiser lett 150 ml nan :/? Håper du har rett
Men stopper han noen gang å drikke fra flaska før den er tom? Enkelte brystbarn klarer ikke å stoppe før flaska er tom, uansett hvor mye som er på den.