Pumpe

Pollyanna

Første møte med forumet
Er det noen som har noen tips om hvordan pumpe man bør kjøpe.  Jeg har fått tvillinger som er tre uker gamle og tenker kjøpe pumpe så jeg kan pumpe litt og la far få mate litt.  Sitter jo med en unge i puppen hele tiden innimellom.  Føles i alle fall slik.
 
Gratulere med to små:)
 
Anbefaler å kjøpe avent sin, har ikke prøvd noen andre, men syns denne er super. Har den elektriske:)
 
ORIGINAL: karri78

Gratulere med to små:)

Anbefaler å kjøpe avent sin, har ikke prøvd noen andre, men syns denne er super. Har den elektriske:)

 
Enig med karri78, avent elektrisk er veldig bra. Det er i hvertfall en fordel å ha elektrisk når du skal pumpe deg til 2, for de krever en del melk! [:D] Masse lykke til!
 
avent ja :)
 
Gratulerer
Anbefaler sterkt Medela elektrisk dobbel brystpumpe.er veldig fornøyd med den.har ikke brukt avent selv,men siden alle er fornøyd med den kan det være en fordel å kjøpe den siden flaskene på pumpen kan brukes for å gi senere melk til barna.
 
Lykke til
 
Jeg leide Madela eletrisk pumpe på apoteket. Var veldig fornøyd med den! Har nettopp levert den tilbake, men har fire flasker (med tilbehør). Hvis noen har lyst på dem er det bare å si ifra. Det er kjekt å ha noen ekstra, så slepper man å vaske/sterilisere så ofte. Gies bort mot porto.
 
jeg har brukt mendela avent elektrisk.. den anbefales!! skal du pumpe ofte er det veldig lurt med elektrisk, handpumpe er travelt, passer bedre når du skal pumpe en gang i blandt!!
 
Har du kjøpt pumpe? Hvis ikke har jeg to avent til salgs, nesten helt nye. Pumper desverre ikke lenger, meieriet er stengt her. Send meg en pm hvis du er interessert.
 
Jeg anbefaler også Avent, selv om min er nesten helt brukt opp... Etter tre måneder med fullpumping og litt til etter det, har den begynt å svikte. Den manuelle pumpa deres er også bra. Men - prøv å få tak i flere pumpehus. Det tar mye tid å pumpe + skulle koke pumpa etter hver eneste gang.
 
Avent elektrisk  ja!
Anbefaler også å investere i avent sin steriliserings-sak som man setter i moikroen. Mye enklere, kjappere og ikke minst tryggere enn å koke flasker og smokker!
 
Back
Topp