Pumpe??

Oktobersol

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Hvilke pumpe skal man velge?
Jeg vil kun ha en for pumping ved eventuelle tette melkeganger, brystbetennelse, melkespreng osv. Tanken er jo å amme som vanlig.
Men hvilke pumpe kjøper man?

Til den bruk anbefales vel håndmelking, da regelmessig pumping for å få vekk spreng ikke akkurat minsker produksjon. Jeg har elektrisk philips avent og er super fornøyd, men det er for å pumpe i ny og ne om jeg vil sove litt utpå en lørdag og pappan kan mate :) for spreng/ tette melkeganger håndmelker jeg.

Jeg har elektrisk medela pumpe og er kjempe fornøyd med den. Hadde manuell pumpe med første og det var et mareritt, ble skikkelig sliten i hånden når jeg skulle pumpe før jobb på morningen.

Har elektrisk medela :)
Fikk mye melk forrige gang så er forberedt på det. Pluss at senere vil det være behov for at pappaen gir litt flaske,og da vil jeg pumpe til det :)

Jeg hadde elektrisk fra Medela forrige gang, Swing heter den vel. Funket supert! Denne gangen måtte vi investere i en rådyr dobbelpumpe. Freestyle fra Medela til drøye tretusen... :-O Men har til gjengjeld nå 4 liter morsmelk i frysern, så den er effektiv! :-D (jeg har måtte pumpe siden fødsel pga sondemating av tvillingene, og nå bare to/tre ganger i døgnet for å være litt på plussiden pga sugesvake gutter)

Jeg har philips avent elektrisk pumpe og er super fornøyd med den :) Den ble min redning med førstemann da jeg ikke klarte å amme i starten ;) Har bare brukt den noen få ganger etter at jeg kom hjem fra sykehuset nå, klarte jaggu meg å få til amminga hjemme :)

Back
Topp