pumpe pumpe...

lillefixen

Gift med forumet
Det går såå treigt.. blæh...

Kan noen holde meg med selskap? [;)]

Å, snille theskjeikjerringa [:)]
Hva skal du idag da? Bare kose deg hjemme eller noe spennende som skjer?

En venninne kom innom med julekort og vi ble stående og prate litt.. er du her ennå? [8|]

Neei.. skrev et langt innlegg og så klikka internett [>:]

Jeg skal i bursdag til shiby ikveld, det skal blikanongøy, har ikke vært "på flaska" siden august 2006!
Tenkte å begrense meg litt, da, har ikke lyst til å bli stemplet som fyllebøtte HER også.... hehe [8D]

her e eg vettu..[;)]

burde vel egentlig rydda å sånn te i kveld, men akkurat nå jørr eg alt eg kan for å drøya d lengst mulig [8D]

ka du ska drikka i kveld då? [:)]

Ååååå!!!!![:D][:D][:D]

Jentefest hos Shuby i kveld!!!!

D bler sikkert kanon!!!![:)][:)][:)]

Eg handla inn litt av kvert. Før grabba eg med meg 8 tuborg i butikken, mens nå stod eg sikkert i ti minutter og vurderte.. hehehe
Endte opp med ei carlsberg, ei grans juleøl, smirnoff ice og pærecider. Hehe, føle meg som DEN fjortisen.. Va nesten så eg va litt nervøsen når eg sgo i kassen og betala.. [8|][:D]

Forresten så fekk eg lyst på irish coffee nå..
ÅÅ, eg tror eg må ringa sambo og sei at han må gå innom polet [8D]

hehe, ja men sikkert lurt å ta d litt me ro siden d e fusste gang du drikke på sånn 1,5 år..
eg har alltid tålt mye.. nå tåle eg ingenting.. før pleide eg å drikka ein halle liter sprit å då va eg bare full, isje alltid full ein gang..
fuste gang eg drakk itte fødselen så hadde eg drokke 2 glass sprit.. å eg va dridas nesten! haha[:D] offameg..

ORIGINAL: lillefixen

Satse på du har kaffi, shiby? [;)]

JAAA!!

fekk kaffi trakter te borsdagen!! [:D]

då må han han skynta seg.. stenge om 1 time [;)]

Eg ha ikkje kontrollen når eg drikke sprit, eg.. gått på någen smellar meg og tequilaen min [8|] *lillefixen eeeeelske tequila* [:D]

ORIGINAL: shiby

då må han han skynta seg.. stenge om 1 time [;)]

Han e på kvadrat nå, så tror han sga rekka bort innen en time [;)][8D]
Men eg tror eg drøye det te neste gang eg.  Tar det litt lugnt ikveld [:)]

one tequila, two tequila, three tequila

*PANG*

Hehehe..

Off, eg har en sånn liden verdikonflikt med meg sjøl her.

E det uansvarligt av meg og gå ud og drikka når eg ikkje e 100% sikker på at Jonas tar flaska... Han spise jo grød nå, då, og legge seg rett itte eg har reist hjemmafra.. og eg har tenkt at det går jo an å gi an med kopp eller skjei hvis det e krise.. Men eg begynne å få litt kalde føtter nå.. Åå, det e så vanskeligt [:'(]

hehehe, nei d sette isje shiby pris på!!!

men fatte angsten din..
eg jekk ud når markus va 3 uger!! eg visste at han tog flaskå men pokker eg bæda! følte meg som den dårlige morå så bare 'jekk ifra' ongen min!

men d jekk kjempe fint!! [:D]

e jo isje akkurat d sama, men eg tror jonas klare d kjempe fint [:)]

Eg tror det komme te å gå fint. Han klare å drikka av Chicco flasker, men brakkk seg av MME.. går nok bedre med vanlig MM [:)]

Eg har bestemt meg! Og faren te Jonas glede seg sånn te å endelig få ha an heilt for seg sjøl... [:)]

Back
Topp