Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde helt normal mengde vann slik at alle delene ble dekt...synes det er såå rart, har jo kokt de daglig og plutselig skjer dette![]()
Må vel ta meg en tur inn til byen og spørre der jeg kjøpte den! Skikkelig ergerlig!
Hvis jeg ikke får reklamert på det må jeg betale 400kr for nye deler, og pumpa kosta 3300kr for 2,5 måneder siden så det blir jo ganske så dyrt totalt!![]()
Er spent på hva de sier, og om jeg må krangle meg til en nyJa, men du skal få det på reklamasjon, for skal ikke skje at delene smelter pga koking!
Fikk nye flasker og brystskjold, mens selve vakuum-delen hadde de ikke inne! Heldigvis virka de med nye skjold, men det er jo smeltemerker på de da
MEN det var ikke barebare å reklamere!traff på 3 ulike damer som jeg snakka med. Hun første, i kassa, måtte hente ei anna dame. Dame nr 2 spurte HVORFOR jeg kokte delene, de trengte for det første ikke å kokes, vasking i oppvaskmaskin holdt...jadda! Og for det andre mente hun at man bare skulle koke opp vann og la de trekke. Jeg poengterte at delene SKAL kokes daglig, både ifølge sykehus, hs OG medelas instruksjonsbok.
Så kom dame nr 3 inn, hun så nedlatende på meg da hun hørte historien og sa kort at hun mente det så ut som at jeg hadde tørrkokt deleneDA ble jeg irritert! Og sa til henne med en streng stemme at hadde JEG gjort en feil selv, så ville jeg vel ikke kommet tilbake til butikken for å reklamere. Hun gikk og overlot saken til dame nr 1.
Fikk så nye flasker og brystskjold, og damen skulle ringe medela for å høre hva hun skulle gjøre videre.
Så jeg fikk noen nye deler, men slettes ikke alle. Pumpa virker nå, men den delen som er mellom flaska og brystskjoldet er jo fortsatt deformert da
Slett service fra butikken! De var ikke interessert i å være serviceinnstilt og holde en god tone, så blir ikke å legge igjen flere penger hos de iallfall!
Jeg tenker også at man som butikk taper mer på å ikke imøtekomme kunden, slikat man mister kunden og får et dårlig rykte, enn å eventuelt tape noen hundre kronerAkkurat like dårlig service som på babycomfort i ålesund! De burde gitt deg delene med en gang uten diskusjon og tatt diskusjonen med produsenten. De kunne skaffa seg god og gratis reklame ved å være høfflige og behjelpelige mot deg, men i stedenfor så fikk de en misfornøyd kunde som kanskje ikke kommer tilbake dit og heller ikke vil anbefale de. Håper den virker og ikke slutter å virke etter hvert siden du ikke fikk alle delene. Jeg ville sendt en mail til lederen av butikken og fortalt om den dårlige servicen. Uff...burde ikke bli så fyrt, men jobber selv i servicebransjen og det er så utrolig enkelt å få fornøyde kunder om man bare hjelper til litt. Ikke er det dyrt for bedriften og gi deg nye deler heller..