Pump og dump

Kakemonster88

Trives på forumet :)
jentene i juni13
VIP
Januar 2017
Jeg har begynt å pumpe igjen siden jeg ikke skal jobbe fulle dager i praksisen allikevel og lurer da på hvor lenge dere ville pumpet og kastet melken? Ser ikke for meg at melken jeg har pumpet nå er spesielt bra (ser ikke sånn ut) og vet ikke helt når den evt. er fin nok til å gi til gutten... :P

Hvorfor dumper du?

♡♥mor til to♥♡

Ser ingen grunn til at du skal kaste noe av melken?

Jente født juni 08
Gutt født mai 13

En eller to ganger kanskje?? Hvis den ikke ser helt bra ut. Men er jo ikke sånn at melka ligger lagret i kroppen din og blir bedervet. ;)

En eller to ganger kanskje?? Hvis den ikke ser helt bra ut. Men er jo ikke sånn at melka ligger lagret i kroppen din og blir bedervet. ;)

Nei, enig der :-P får prøve å gi han det og håpe han ikke drikker det hvis det er usmak på det :-P stakkars lille må jo bli tussete av vinglingen min ifh til pumping/mme/mm :-P

*surrer på telefonen*

Hvorfor ser den ikke bra ut? Hvis du tenker på at den skiller seg litt når den står så er det helt normalt. Tynn melk som skiller seg fra den fete ettermelken...

Hvorfor ser den ikke bra ut? Hvis du tenker på at den skiller seg litt når den står så er det helt normalt. Tynn melk som skiller seg fra den fete ettermelken...

Synes den ser så blå-/grønnlig ut :-P kan være bare synet mitt som bedrar assa :-P at den skiller seg er jeg vant til :-)

*surrer på telefonen*

Synes den ser så blå-/grønnlig ut :-P kan være bare synet mitt som bedrar assa :-P at den skiller seg er jeg vant til :-)

*surrer på telefonen*
Den tynne melka er gjerne litt blåaktig :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp