Pulverpadder

Frk.86

Forelsket i forumet
Sensommerskattene 2023
Ja nå er det mye som man skal passe seg for når man er gravid. Jeg sliter med kvalme og en ting som hjelper er å ta en pulverpadde i ny og ne, går vel ca 3-4 padder i løpet av dagen. Men lakris er en av ingrediensene og det skal vi jo ikke ha. Jeg har kuttet ut alt annet av lakris men lurer på hva eller hvor mye er egentlig greit?

Jeg tygger tyrkisk pepper 3-5 for dag, tror ikke det er mengden. Men det er det eneste som stilner kvalmen. Så heller det fremfor medisiner :facepalm:

Jeg spiser også lakris for å holde litt styr på kvalmen, sitter faktisk akkurat nå å spiser pulverpadder:p Tenker at det skal gå fint jeg:Heartred

Jeg tror det er Finland som sier "null lakris til gravide", men jeg vet ikke hvorfor. Spiser litt Tyrkisk Peber selv.

Pulverpadder og lakrissnøre
Idag kjøpte jeg to poser lakrissnører, en til julesokken og den andre ble spist litt i bilen og resten i jula
Jeg kommer ikke til å klare meg uten lakris, og tenker at så lenge man holder seg til moderate mengder, går det fint

Jeg har nå kjøpt rosa vepsebol for å få drops-effekten, men de er litt vel sure. Det jeg egentlig vil ha er sånne blå ru kuler fra smågodtehylla, men har ikke sett dem på lenge.

Back
Topp