Pulsklokke

Nightfall

Glad i forumet
JuniJubel2021
Julilykke 2023
Noen som følger med på pulsen på pulsklokken sin? Hvilepulsen min har gått opp en del. Syns det er morsomt å følge med på grafen. Bilde her viser de siste tre månedene. Er ikke i tvil om at noe er i gang her :D

Vedlegg

• 3A13E152-CD15-4E8C-8CC0-D4BF7EAE8151.png
    3A13E152-CD15-4E8C-8CC0-D4BF7EAE8151.png
    37 KB · Visninger: 55
Eg har lagt pulsklokka på hylla akkurat no. Eg blir heilt forstyrra av slikt. Livredd for at det skal gå gale igjen. Då eg opplevde MA, så dalte pulsen veldig brått og mykje på ein dag. Mulig at det var tidspunktet hjerta slutta å slå. Men det er heilt klart ein sammenheng, og kjempespennande å følge med på, for dei som har nerver til det :)

Har gått opp ganske mye her også ja :) gått fra snitt rundt 47, til mer opp mot 60 den siste uka :)

Oi, visste ikke at man kan se det på pulsen. Bruker pulsklokke selv, men ser egentlig ikke ut til å være noen forandringer i hvilkepuls hos meg enda. Gjennomsnittet har gått opp med 1-2 bpm siden før graviditeten, men det er jo så lite at det like gjerne kan være tilfeldig.

Kunne nesten se da egget festet seg... har gått fra 50-55 i hvilepuls til 63-67 :dead:

Ja merke godt den økte blodmengden! :) har faktisk ikkje sjekka puls før, men såg nå at kvilepuls va øve 70 og den pleie vera på rundt 55, mega forskjell! Men nå va eg i veke 18 i juli og blei gravid igjen i begynnelsen av September, så har kanskje litt å sei :rolleyes:

Vært litt bekymret i dag nettop mtp. hvilepulsen! Siden jeg ble gravid har den økt med ca. 10 slag/min, men i dag falt den igjen og kjenner jeg er ganske bekymret for MA :sorry: Hatt vondt i magen også, men det kan være tarmene og pga. treg mage/mye luft, som jeg har hatt de 2-3 siste ukene.. Noen med samme erfaring? Har det gått bra likevel? Er 6+2. Vurderer å gå til legen for å måle hcg, hva tenker dere? Er i utgangspunktet ikke en bekymret person, men kjenner jeg blir nedstemt av å tenke på hvis vi mister når vi endelig har blitt gravid :sorry:

Vært litt bekymret i dag nettop mtp. hvilepulsen! Siden jeg ble gravid har den økt med ca. 10 slag/min, men i dag falt den igjen og kjenner jeg er ganske bekymret for MA :sorry: Hatt vondt i magen også, men det kan være tarmene og pga. treg mage/mye luft, som jeg har hatt de 2-3 siste ukene.. Noen med samme erfaring? Har det gått bra likevel? Er 6+2. Vurderer å gå til legen for å måle hcg, hva tenker dere? Er i utgangspunktet ikke en bekymret person, men kjenner jeg blir nedstemt av å tenke på hvis vi mister når vi endelig har blitt gravid :sorry:

Akkurat det samme har skjedd med meg i dag og i går. Pulsen har gått litt ned igjen. Jeg er bare en dag lenger enn deg.

Jeg håper litt jeg er påvirket av helgen, at jeg stresser mindre og derfor får lavere puls. Tenker uansett jeg venter på noe blod før jeg bekymrer meg alt for mye, men det er nok lettere sagt enn gjort...

Akkurat det samme har skjedd med meg i dag og i går. Pulsen har gått litt ned igjen. Jeg er bare en dag lenger enn deg.

Jeg håper litt jeg er påvirket av helgen, at jeg stresser mindre og derfor får lavere puls. Tenker uansett jeg venter på noe blod før jeg bekymrer meg alt for mye, men det er nok lettere sagt enn gjort...
Jeg har også tenkt at jeg skal vente på blod før jeg blir bekymret, men leser om så mange som kommer på TUL og aner fred og ingen fare også har de hatt MA for flere uker siden :sorry: Må være helt grusomt!!

Back
Topp