Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Av og til begynner magen min å pulsere!! Kjenner det ikke så veldig godt, men ser at magen "pulserer"! [:)] Er det babyen sine pustebevegelser? går det ann? at den ligger sånn til at man kan se/kjenne pustinga?
Flere som har "pulserende mage"???
næi er ganske sikker på at det ikke er hikking! for det har jeg kjent før og har omtrent hver dag! så tror ikke det er det..! hmm.. hikkingen er ikke "pulserende" akkurat.. den her mer som et rykk - med jevne mellomrom [8D] hvis du skjønner... dette er akkurat som en kraftig puls.. [8D]
jeg kjenner også hikkingen sånn som du sier. det pulserende har jeg hørt kan være at babyen tisser? kan det passe da? jeg så det senest i sta, ganske morsomt [:D]
Eg leste i ei eller anna bok om det der. No hugsa eg det jo sjølvsagt ikkje heilt igjen, gullfiskhjerna..., men meina det var sånn bevegelsane til babyen kunne kjennes ut når han begynna å få det trangt mot slutten av svangerskapet. Kjennes nesten ut som om han kramper/anfall på ein måte?? [8|][8|]