Puls, men ikke hjerteslag

Jeg skjønner ikke en gang helt hva det skal bety. Man kan vel ikke ha puls om det ikke er hjerteslag eller?
Det kan hende det er blodgjennomstrømmingen i navlesnoren eventuelt rundt hun tenker på . Jeg var på tidlig ul uke 8+2 på Embla klinikken hvor hjerte hadde stoppet . Hun nevnte at det heller ikke var blodgjennomstrøm i navlesnoren . Målte til 8+1 så hjerte hadde stoppet den samme dagen regnet hun med .

Ikke noe god følelse å få så lite informasjon når man får en så fæl beskjed . Jeg synes det var grusomt å se og ikke minst høre det . Fikk god info rundt dette . Hun henviste rett til sykehus for ekstra ul og informerte videre om hva som kan og skal skje .

Det kan hende det er blodgjennomstrømmingen i navlesnoren eventuelt rundt hun tenker på . Jeg var på tidlig ul uke 8+2 på Embla klinikken hvor hjerte hadde stoppet . Hun nevnte at det heller ikke var blodgjennomstrøm i navlesnoren . Målte til 8+1 så hjerte hadde stoppet den samme dagen regnet hun med .

Ikke noe god følelse å få så lite informasjon når man får en så fæl beskjed . Jeg synes det var grusomt å se og ikke minst høre det . Fikk god info rundt dette . Hun henviste rett til sykehus for ekstra ul og informerte videre om hva som kan og skal skje .
Så trist at du mistet :Heartred :Heartred

Enig at hun burde gitt mye bedre informasjon sånn at det var mulig å skjønne akkurat hva det var hun så på ultralyden. Av og til kan man lure på om de som jobber med dette til dagen glemmer at få dårlige nyheter på en tidlig ultralyd er som å oppleve verdens undergang for de fleste. De som jobber med ultralyd opplever jo sikkert dette oftere enn vi skulle ønske, og kanskje de tenker på det som en hverdagslig ting som ikke trengs mer utdyping? Aner ikke. Men er det et sted pasientomsorg er viktig så er det i sånne situasjoner.

Håper @Bkno1249050 fikk bedre nyheter og en bedre opplevelse på ultralyden i dag (det var i dag var det ikke?) ❤️

Back
Topp