Bkno1249050
Andre møte med forumet
Ja, enig.. Antar at hun mener at hjertefrekvensen var veldig lav.. men vanskelig å tolke!Puls ER jo hjerteslag så det gir lite mening ja…!?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, enig.. Antar at hun mener at hjertefrekvensen var veldig lav.. men vanskelig å tolke!Puls ER jo hjerteslag så det gir lite mening ja…!?
Det kan hende det er blodgjennomstrømmingen i navlesnoren eventuelt rundt hun tenker på . Jeg var på tidlig ul uke 8+2 på Embla klinikken hvor hjerte hadde stoppet . Hun nevnte at det heller ikke var blodgjennomstrøm i navlesnoren . Målte til 8+1 så hjerte hadde stoppet den samme dagen regnet hun med .Jeg skjønner ikke en gang helt hva det skal bety. Man kan vel ikke ha puls om det ikke er hjerteslag eller?
Så trist at du mistetDet kan hende det er blodgjennomstrømmingen i navlesnoren eventuelt rundt hun tenker på . Jeg var på tidlig ul uke 8+2 på Embla klinikken hvor hjerte hadde stoppet . Hun nevnte at det heller ikke var blodgjennomstrøm i navlesnoren . Målte til 8+1 så hjerte hadde stoppet den samme dagen regnet hun med .
Ikke noe god følelse å få så lite informasjon når man får en så fæl beskjed . Jeg synes det var grusomt å se og ikke minst høre det . Fikk god info rundt dette . Hun henviste rett til sykehus for ekstra ul og informerte videre om hva som kan og skal skje .

Hvordan gikk det?Tusen takk![]()