Puls + kjønn

Blåbær88

Forelsket i forumet
Julibarna 2019
Dere som har fått vite kjønn på baby, vet dere pulsen på babyen? Var hos jordmor i går og puls var på 130. Skal på oul på torsdag og gender reveal om 1,5 uke, er så spent. Tyder 130 gutt eller jente tror dere? :-p

Gutt tror jeg ifølge mytene:) Har stemt på alle mine 3, men stemmer jo ikke alltid..

Dere som har fått vite kjønn på baby, vet dere pulsen på babyen? Var hos jordmor i går og puls var på 130. Skal på oul på torsdag og gender reveal om 1,5 uke, er så spent. Tyder 130 gutt eller jente tror dere? :p

Her tok de pulsen hos lege på torsdag, og på ul i dag. På torsdag var pulsen 134. I dag 160. Og dette er en gutt, ene dagen hvilte han og i dag var han turbo :Heartred Kommer an på aktivitetsnivå. Men vet at mange mener puls under 140 betyr gutt, og over 140 betyr jente.

De sies at puls på 120-140 er gutt og 140-160 er jente. Sist svangerskap lå pulsen på 135-140 stort sett. Var jente.
Denne gangen var pulsen på 132 på kontroll hos jordmor, er spent på hva OUL i morgen vil vise.

Mine har alle hatt gjennomsnittspuls på 160 (har doppler så har målt både i og utenfor aktivitet. Alle har vært gutter :p:p

Det kan tyde på gutt i følge teorien
Denne teorien har stemt på meg, nå er pulsen rundt 130 (gutt), forrige gang rundt 150 (jente).
Jeg ville allikevel ikke malt rommet blått før oul :p

Fikk gutt forrige gang og pulsen lå på 130-155.
Venter ei jente denne gangen og pulsen har ligget på 170 (130 en gang.)
Må jo si at det forsterket jentefølelsen før OUL selvom det er litt tilfeldig. :p

Til jordmor noen dager før oul var pulsen 145, og vi fikk vite at vi venter en gutt :Heartblue

Har noe å si hva lille driver med der inne ^^ sover h*n, lavere puls. Er det full baluba der inne høyere puls :) det sa jordmor til meg når jeg trodde jeg hadde jentepuls.

Måtte se over svangerskapskortet mitt fra sist gang og ser at jentungen lå konsekvent mellom 135-140 på alle kontrollene.
Så selv om det er en litt morsom teori, så setter jeg ikke helt min lit til den :)

Last edited:
Hos meg er det målt alt fra 181-152. Venter gutt :happy:

147 til 164 her og venter gutt

Back
Topp