Puls/aktivitetsklokke

RonjaR

Juni12`s svarer-på-alt
Tilgangsansvarlig
VIP
Hvilken puls- eller aktivitetsklokke har du?[emoji2]
Fornøyd?
 
Har polar m400 fornøyd nok, men ønsker meg en suunto[emoji7] den har innebygd pulsmåler også er den veldig fin og! Det er jo et stort pluss[emoji6]
 
Har FitBit Charge 2 og er fornøyd med den.

Brukte Polar før, og det som var tungvindt der, var at jeg måtte ha pulsbånd i tillegg for å måle pulsen. Gikk derfor over på fitbit i vinter.

Liker også at man kan bytte reim, at den har god app og egen funksjon med pusteøvelse for avslapping.

Den har jeg og. Hvordan fungerer funksjonen for avslapping? Jeg har ikke prøvd ut noen av funksjonene for charge 2 er litt annerledes enn den jeg hadde sist. Tåpelig, jeg har jo hatt denne i en evighet ^^
 
Det er den funksjonen som heter Relax. Du trykker deg frem til den og så holder du knappen inne til det starter. Da får du instruksjoner på skjermen i pust og avslapping. Veldig deilig :) Typ lange åndedrag og hvile.

Oi, det må jeg jo prøve!
 
Apple watch.
Veldig fornøyd: men EE jo ikke bare til trening ;)

Synes den registerer litt for lite aktivitet ift pulsen min. Altså når jeg går en tur i vanlig tempo (altså ikke sakte) så registreres det ikke som trening. Kan lett ha 120 i puls og allikevel ikke få treningsminutter for det.
 
Apple watch.
Veldig fornøyd: men EE jo ikke bare til trening ;)

Synes den registerer litt for lite aktivitet ift pulsen min. Altså når jeg går en tur i vanlig tempo (altså ikke sakte) så registreres det ikke som trening. Kan lett ha 120 i puls og allikevel ikke få treningsminutter for det.

Du må starte klokka som i trening... gange utendørs :)
 
Jeg gjør det. Og går i feks 40 min og får kun 8 min trening registrert

Rart... men du går så du er over 100 i puls? Vet ikke om det har noe å si men en trener jo ikke så lenge man ikke kommer oppi soner... altså pulssoner 1-5 og da må en over 100...Og hvis du er i grei form så må du nok gå på litt :) Kanskje den ikke registrerer før en er i soner :)
 
Garmin vivoactive hr, den jeg har nå er snart et år gammel og funker fortsatt bra! Den har vært med på mye. Hadde en annen før som pakningene røk på i basseng slik at jeg fikk ny på garanti.
 
Back
Topp