Puh..!

hormondyret

Flørter med forumet
Nå vet alle de nærmeste at jeg er gravid, og siden jeg ikke klarer å komme med flere bortforklaringer og skjule magen, så er det nå offentlig. Bare 3 dager til 12 uker uansett

Er litt rart å fortelle folk, og nesten alle i familien reagerer med "dere tuller bare".
Skulle tro at det var et mirakel at jeg er gravid

hihi, her trudde ikkje folk at det var tull, men at det ikkje var planlagt.. men det var det jo =) herlig å få fortalt det til folk, men eg får litt angst for kvar nye person som veit, for tenk om det går galt.. men det går nok bra me oss alle, håpar eg =)

Gullet2012 skrev:
hihi, her trudde ikkje folk at det var tull, men at det ikkje var planlagt.. men det var det jo =) herlig å få fortalt det til folk, men eg får litt angst for kvar nye person som veit, for tenk om det går galt.. men det går nok bra me oss alle, håpar eg =)

Jeg går ikke rundt å tenker på at det kan gå galt. Hadde blitt sprø da ;)

ja, veit.. eg er heilt tullerusk av og til. men så går det perioder eg ikkje tenker på det og. så har nok litt med humøret og..

Så deilig at folk vet :)
Jeg er akkurat uke 11 nå (mens/el-beregning), og er superhappy for at jeg fortsatt kan gå i vanlige klær uten at det synes, og at jeg nå er så nærme at dersom det skal begynne å synes noe gjør det egentlig ikke noe. Tviler på at det kommer til å være noen kjeeempeforskjell siste uken uansett. Men godt å bare vite at man nesten er der :)
Har ikke så mange løse topper en evt 'plutselig' mage kan skjules i, men ser ut til at jeg slipper å skulle tenke på det denne gangen. \o/

Haha, her var det INGEN som ble overrasket ;) alle sier bare "det regner vi jo med at kom til å skje snart". Men deilig å få det ut da!! :)

Back
Topp