puh....

mille.

Gift med forumet
Er det flere som synes alt er et slit om dagene?
Da tenker jeg på husarbeid, sitte her på bv osv...

Er inne en gang om dagen -kanskje..
Og leiligheten ser ikke ut som den pleier, klær alle veier jo. [:(]
LIKER IKKE ROOOOOT!!!

Må vel ta meg litt i nakken snart.. [&o]

"det står skrevet" at vi bare skal gi oss en god f.. i husarbeid osv! [:D] vi skal kose oss med baby og bli kjent med skapningen som har kommet! [:D] men jeg sliter med å la det være! vil jo gjerne ha det koselig rundt oss! men å legge sammen klær er den delen jeg ikke får gjort! [&:] ja,ja... min kjære tar seg av kjøkkenet, så der ser det fint ut iallefall! [:)]  men jeg syns ikke du skal bekymre deg over at det ikke ser ut som vanlig! få din kjære til å ta seg en ryddings i så fall! [;)][:)]

Æsj..Liker ikke rot jeg heller, men prøver å ha d sånn noenlunde ryddig da..
Når hun sover på formiddagen,så rydder jeg..[;)]

uff..jeg har støv på hjernene jeg..er det ikke det di kaller det..sitter omtrent med kluten i hånda hele dagen[&:][8D] kom hjem fra sjukehuset på søndag..da hadde jeg vært borte helt fra tirsdag..så jeg vaska hele huset jeg og satte på vaskemaskiner med klær..jeg må ha kontroll på ting eller blir det bare rot i hode mitt..skulle ønske jeg kunne se på rot uten å bry meg...jordmora var på hjemmebesøk her på tirsdag..og hu sa at jeg måte ta det med ro?????hva er det liksom?!!!! ja når jeg føler jeg har kontroll på tinga her da kan jeg ta det med ro[:D]

Æsj ja det blir litt fort rot hehe. Føler vi har mer enn nok med å koke flasker og pumpeutstyr [8D]

det meste av hus arbeid får vente litt her ja[8D]
har heldigvis en sambo som hjelper maaaaaasse....

Huff, ser ikke ut her heller. Prøver å rydde hver dag mens Julie sover. Men det blir fort rotet igjen.

Back
Topp