Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
"det står skrevet" at vi bare skal gi oss en god f.. i husarbeid osv! [:D] vi skal kose oss med baby og bli kjent med skapningen som har kommet! [:D] men jeg sliter med å la det være! vil jo gjerne ha det koselig rundt oss! men å legge sammen klær er den delen jeg ikke får gjort! [&:] ja,ja... min kjære tar seg av kjøkkenet, så der ser det fint ut iallefall! [:)] men jeg syns ikke du skal bekymre deg over at det ikke ser ut som vanlig! få din kjære til å ta seg en ryddings i så fall! [;)][:)]
uff..jeg har støv på hjernene jeg..er det ikke det di kaller det..sitter omtrent med kluten i hånda hele dagen[&:][8D] kom hjem fra sjukehuset på søndag..da hadde jeg vært borte helt fra tirsdag..så jeg vaska hele huset jeg og satte på vaskemaskiner med klær..jeg må ha kontroll på ting eller blir det bare rot i hode mitt..skulle ønske jeg kunne se på rot uten å bry meg...jordmora var på hjemmebesøk her på tirsdag..og hu sa at jeg måte ta det med ro?????hva er det liksom?!!!! ja når jeg føler jeg har kontroll på tinga her da kan jeg ta det med ro[:D]