puh!

_my_

Elsker forumet
dæven hvis det komme ein te fremmed person å seie " ååå e han sulten..." og kikke rart på meg fordi sebastian grine i vognå så slår eg snart[8D] ikkje min feil eg har en liten sinnatagg som ska ha pupp for å sove,trøste,spise,kos[8D] 

*BLÅSE UT LITT JAH*

men sånn ellers går ting fint, virke som eg har klart å styre meg unna depresjon denne gangen [:D] adrian har blitt kjempeflink te å sovne på kvelden og e blitt veldig flink med å trille lillebror ute, han blir så utrolig stolt når han får lov te det hehe [:D]  sebastian bruke meg fremdeles som tutt, men har bedra seg litt siden sist[;)] men dagene går i masse smil og pludring, og å se de to guttene mine ligga å "prata" sammen e heilt fantastisk

Håpe alle sammen har det bra og kose seg i det fine været! klemmer!!

Irriterende når folk sier sånt men det er jo typisk.
Godt å høre at du har klart å styre unna deprisjonene denne gangen.
Ja ingenting er så nyydelig når søsken koser

tips til å slutte å bruke mamma som tutt??[8|][:D] nå er Theo bare en uke gammel, men vet at jeg lett kan slenge frem puppen som jeg gjorde med vesla..og da ble jeg tutt!

Flinke gutter du har[:)] Sånne kommentarer fra andre får man bare lukke ørene til..tåpelig av alle å klommentere slik.[>:]

ORIGINAL: kolibri

tips til å slutte å bruke mamma som tutt??[8|][:D] nå er Theo bare en uke gammel, men vet at jeg lett kan slenge frem puppen som jeg gjorde med vesla..og da ble jeg tutt!

Flinke gutter du har[:)] Sånne kommentarer fra andre får man bare lukke ørene til..tåpelig av alle å klommentere slik.[>:]

helsesøsterå meinte eg måtte bare tvinge han te at det sko gå 3 timer mellom pupping, men si det te ei sliten nybakt 2barnsmor som veldig lett tyr te å slengan fram for å få slutt på hodepinen[8D]  ikkje vil han ta tutt någe særlig heller.... går alt bra med dåkkår?

ja, folk som kommentere sånt har eg lyst te å rista og rope inn i ørene på de!nei, ikkje sulten, har tørr bleie men vil bare ikkje sova!! [:@] (uten pupp)

Hehe ja, husker fra da Leander var bebis og hver gang han lagde litt lyd så var han enten sulten, hadde vondt i magen eller var trøtt. Akkurat som vi som stelte han daglig ikke hadde kontroll på slikt selv. [8D] Godt å høre at det går bra! [:)]

ORIGINAL: giggsy

Hehe ja, husker fra da Leander var bebis og hver gang han lagde litt lyd så var han enten sulten, hadde vondt i magen eller var trøtt. Akkurat som vi som stelte han daglig ikke hadde kontroll på slikt selv. [8D] Godt å høre at det går bra! [:)]

hehe ja, sko nå tro me sko klare det ja [:D]

Back
Topp