Puh, varmt

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Idag var det 21 grader i skyggen kl 08. Jeg svetter ihjel allerede, har på topp og shorts bare... Baby har på bleie bare, hadde på tskjorte og, men hun ble veldig varm. Trillet en tur, men følte meg elendig etterpå pga allergi og varme. Men det jeg lurer på er om det finnes noe underlag/laken man kan ha i vogna som kjøler litt? Nå har jeg bare vanlig bomull og det blir kjempevarmt, hun er brennvarm når jeg tar henne ut.

Hvis du tilfeldigvis har bugaboovogn, får du kjøpt seteinnlegg i bambus som puster kjempebra. Mini blir fortsatt varm, men innlegget hindrer henne i å bli klam/svett på ryggen:)

Har ikke det nei, har Emmaljunga :) Men jeg kan jo sy noe i bambus.. :)

uff, ja er knall varmt her også, begynte dagen med t-shorte body og shorts, men endte opp i bare bleia til slutt (nesten 30 grader her i dag :wideyed: )
har samme problem med at han bli varm i vogna og skulle gjerne hatt noe så det ikke ble så varmt for han når vi triller tur :/ har hørt om kjøleunderlagt for hunder, kanskje det går ann med noe slikt? :p

Her har jeg rett og slett ikke trillet de to siste dagene for det er så varmt! Vi har heller dratt et sted med bil - stranda, cafe, innebad...

Går for lette klær og han lagt håndkle under ham i vognen. Hjelper litt :)

uff, ja er knall varmt her også, begynte dagen med t-shorte body og shorts, men endte opp i bare bleia til slutt (nesten 30 grader her i dag :wideyed: )
har samme problem med at han bli varm i vogna og skulle gjerne hatt noe så det ikke ble så varmt for han når vi triller tur :/ har hørt om kjøleunderlagt for hunder, kanskje det går ann med noe slikt? :p
Ja, det tenkte jeg på og, men kanskje det er giftig? Aner ikke :o

Her har jeg rett og slett ikke trillet de to siste dagene for det er så varmt! Vi har heller dratt et sted med bil - stranda, cafe, innebad...
Det blir så varmt i bilen hehe... Men du sier noe, hadde vært deilig med en piknik på stranda en dag :D

Går for lette klær og han lagt håndkle under ham i vognen. Hjelper litt :)
Håndkle er ikke dumt da, trekker til seg svette i hvertfall.
Men skulle vært en ny oppfinnelse... :p Noe som holdt 18 grader eller noe, et underlag.

Håndkle er ikke dumt da, trekker til seg svette i hvertfall.
Men skulle vært en ny oppfinnelse... :p Noe som holdt 18 grader eller noe, et underlag.
Ja, det hadde gjort seg. Finner du det opp, så har du en ide du kan bli rik på :P

viss det er giftig hadde man vell ikke hatt det til kjæledyra sine? :p mener de er fylt med gel eller vann? :D
Jo, ser du ikke de selger sånne flåtthalsbånd etc? Det er giftig, men folk bruker det :) Sånt middel som dryppes i nakken er også giftig, sa veterinæren "min". Hun frarådet meg å bruke det på hunden da jeg var gravid, hvis jeg skulle klappe ham etc.
Mye skummelt til dyr :o

Jo, ser du ikke de selger sånne flåtthalsbånd etc? Det er giftig, men folk bruker det :) Sånt middel som dryppes i nakken er også giftig, sa veterinæren "min". Hun frarådet meg å bruke det på hunden da jeg var gravid, hvis jeg skulle klappe ham etc.
Mye skummelt til dyr :eek:
ja, det er giftig om mann får det i munnen har je blitt fortalt derfor det er så viktig å vaske seg godt på hendene når man har gitt hunden/katten slikt middel :) men tror ikke en matte som er beregnet på å ligge på og er avkjølende er giftig, den skal jo ikke kverke insekter :p

ja, det er giftig om mann får det i munnen har je blitt fortalt derfor det er så viktig å vaske seg godt på hendene når man har gitt hunden/katten slikt middel :) men tror ikke en matte som er beregnet på å ligge på og er avkjølende er giftig, den skal jo ikke kverke insekter :p
Nei, er ikke sikkert det er giftig :p ! Står sikkert hva den inneholder. Men faren er vel hvis de får hull på den, men man passer jo på småttisene.

Nei, er ikke sikkert det er giftig :p ! Står sikkert hva den inneholder. Men faren er vel hvis de får hull på den, men man passer jo på småttisene.
ja regner med det ;) ja man passer selvfølgelig på de små gullene ;)

ja regner med det ;) ja man passer selvfølgelig på de små gullene ;)
Men det er fort gjort, hun var bortpå en plante her en dag :o kan ikke ha noe fremme :p

Har sett lilleprinsen.no selger et typ underlag til barnevogn som skal være kjølende :)

Back
Topp