Glad70 Forumet er livet 7 Aug 2007 #1 ...fikk jeg logget meg inn. Det oppstod feil under innlogging. Gang på gang. Har sittet her og lest litt (som Guest) og verket etter å svare og sånn! Flere som har hatt problemer nå?[8|]
...fikk jeg logget meg inn. Det oppstod feil under innlogging. Gang på gang. Har sittet her og lest litt (som Guest) og verket etter å svare og sånn! Flere som har hatt problemer nå?[8|]
pupple Forumet er livet 7 Aug 2007 #2 logger meg aldri inn hjemme.. kun på jobb jeg logger av og på!!
pupple Forumet er livet 7 Aug 2007 #4 oii... har du sitte å sniktitta på oss[:-][:-][:-] hadde problemer med å logge meg på forrige uke en dag..
oii... har du sitte å sniktitta på oss[:-][:-][:-] hadde problemer med å logge meg på forrige uke en dag..
Glad70 Forumet er livet 7 Aug 2007 #5 ORIGINAL: pupple oii... har du sitte å sniktitta på oss[:-][:-][:-] hadde problemer med å logge meg på forrige uke en dag.. Ja. Så nå vet jeg alt dere sier som jeg ikke skal vite.[;)]
ORIGINAL: pupple oii... har du sitte å sniktitta på oss[:-][:-][:-] hadde problemer med å logge meg på forrige uke en dag.. Ja. Så nå vet jeg alt dere sier som jeg ikke skal vite.[;)]
Glad70 Forumet er livet 7 Aug 2007 #6 Det hender altså at jeg logger meg av. Og det var ikke lurt.[&:]
Mamma-03-06-13-17 Forumet er livet 7 Aug 2007 #7 Åhh, så irriterende da!![:@][:@][:'(][:'(][&:][&:] Nei, jeg har ikke hatt probmeler med det i det siste!![:)]
Åhh, så irriterende da!![:@][:@][:'(][:'(][&:][&:] Nei, jeg har ikke hatt probmeler med det i det siste!![:)]