Puh, da var det over!

Chocolate girl

Elsker forumet
Da har jeg vært på UL, og det var en lita jente der!
Fikk ikke sove inatt nesten, lå bare å tenkte at det sikkert ikke var en unge der alikevel men bare innbilt svangerskap og slike skumle saker.. Har ikke kjent noe enda, eller hørt noe hjertelyd. Men hun lå der inne så fint og rolig, og alt var perfekt. Morkaka ligger ut mot magen så kan ta enda en stund før jeg kjenner noe :)

Gratulerer!
Eg hadde akkurat dei same tankane, og sov dårleg natta før, sjølv om eg både hadde høyrt hjertelyd og kjent mange spark! Men det er sikkert ikkje den første unødvendige bekymringa vi får kjenne på dei neste åra.. [;)]

er det ikke rart, at man er redd man inbiller seg at man er gravid, og holder alle for narr, og slikt. jeg følte det veldig sånn før jeg fikk høre hjertelyd. men vil veldig gjerne ha bildebevis også :P

GRATULERER med vel overstått ultralyd!

Gratulerer med jenta!! [:D]

Gattis med vel overstått ul og den lille snuppa i magen[:D][:D]

ORIGINAL: annem82

gratulerer med ei lita prinsesse da!!!!![:D][:D]

[:D]

gratulerer med jente:)
det er rart det der, jeg hadde det helt fint helt inntill noen dager før ul, da tenkte jeg også strax at her kunne det ikke være noe lenger (hadde allerede vært på en tidlig i uke 12 grunnet tidligere kompl.)
men så viste gutten seg og alt var ok:)

Gratulerer !! [:D] Kjekt å høre at det ikke er bare jeg som går rundt og tror at jeg bare innbiller meg ting [;)]

Takker for gratulasjoner [:)]

Back
Topp