Puh, 10 kg lettere!!

Godzilla

Elsker forumet
Var på min 2. ul i går for å sjekke om nyrebekkenet hadde utvidet seg. Alt stod bra til med vår lille prinsesse. Jeg fikk jm til å dobbeltsjekke kjønnet enda en gang...joda, ei lita frøken m/klitoris!!!

Sist ul målte jm den ene nyra til 12mm, det var den samme i går(det normale ligger på under 10mm), så det var ikke noe problem så lenge den ikke hadde blitt større. Hadde den vokst seg større, dvs opp mot 20mm, måtte jeg ha operert....

Jeg ble så letta, men jm vil ha meg inn om 7 uker. Vår lille snuppe lå med fua(rompa) i været, derfor har jeg ikke kjent sparkene like mye de siste dagene...men i dag er ho i gang igjen....Utrolig fornøyd med jm, så rolig og bedagelig....Hadde med min mann, mamma og svigermor på ul, mamma og svigermor var heilt i hundre[:)]

Detr var godt å høre at alt var bra. Og sånn skal det holde seg[:D]
Kan tenke meg di var i hundre,mamma skal være med meg når jeg skal inn til mandag[:D]

Så godt å høre at alt sto bra til der inne[:D] og at du slipper operasjon er jo kjempebra[;)]

Men igjen må jeg bare si at det er et under at vi faktisk går med et levende vesen i magen...tenkte på det i går når jeg lå på ul....tenk at vi bærer på noe så lite og så perfekt....ja,fikk tårer i øynene da....[:(]

så utrolig bra at alt så fint ut!! tipper det var skikkelig deilig å få vite:)
og JA! det er et STORT under alt sammen[:)][:)]

Så flott å høre at det stod bra til![:D]

Ja, det er helt utrolig å tenke på at inni oss spreller det en liten baby som er så "ferdig".

Back
Topp