*Puff* Der poppet magen fram.

Fin mage :) Her har min mage også poppet ut, hehe. Fikk i dag kommentar fra en god kollega på jobb om jeg hadde spist mye boller, hehe :) Har fortalt det til flere på jobb, nå når magen har begynt å vise.

Ååh, så fin du er!

Nydelig mage! Hvor mange uker er du på vei? Jeg er i uke 9, og har også fått litt mage, men jeg tror egentlig bare den er oppblåst. Vanskelig å vite syns jeg, men jeg føler meg veldig mett og oppblåst hele tiden.

Jeg har termin en gang mellom 28 mars (legen sin termin) og 7. april (min) :) Så er mellom 11+4 og 13 uker tror jeg :) Min kom helt plutselig. Har lenge hatt flat mage morgen og oppblåst om kveld.. Men nå er den sånn hele tiden :P

flotte magen :) gleder meg til min kommer! :)

Dere er så utrolig heldige. Første svangerskapet mitt så var det ingen som så magen min om jeg gikk med litt stor hettegenser. Var først i siste mnd den syntes skikkelig, i det andre ble svangerskapet avbrutt pga null fostevann i uke 18 og hadde da enda ikke fått mage selv om babyen min hadde blitt ganske stor. har heller ingen antydning til mage nå heller. Og må sikkert vente en god stund igjen :( sååå misunnelig :p vil så gjerne ha babymage!

Man vi vel alltid ha det man ikke har :p Det ser jo ikke ut som en trivelig gravidmage, det ser ut som en slapp pute som henger i bunnen. Synes jeg da. Mannen synes jeg ser gravid ut. Og de på jobben? "Har du slutta å trene? Du som var så flink? Hva har skjedd?" :signs017

Man vi vel alltid ha det man ikke har :p Det ser jo ikke ut som en trivelig gravidmage, det ser ut som en slapp pute som henger i bunnen. Synes jeg da. Mannen synes jeg ser gravid ut. Og de på jobben? "Har du slutta å trene? Du som var så flink? Hva har skjedd?" :signs017
Hihi! Uff! De på jobben kom jo med noen kjekke kommentarer til deg da :P

Hihi! Uff! De på jobben kom jo med noen kjekke kommentarer til deg da :p
Usj, ja. God stemning. Vi har en sånn trening-pushe hverandre-greie. Og jeg som pleier å trene 4 dager i uka. Jeg jatter bare med å sier "jaja - må skjerpe meg - hehe", når jeg egentlig vi denge løs med alle hormonene mine :violent001
Måtte kjøpe mammathigts tidlig i uke 8 fordi alt klemmer når jeg sitter. Selv kosebukser med strikk er ubehagelig. Kommer til å være naken, "tjukk" og sur en stund fremover. Gleder meg til å bli gravid og glad. og påkledd. laughing7

Vil at min og skal poppe frem snart:)

har litt "loves håndtak " rundt magen her så tar nok litt tid føre det begynner synes, så gleder meg til magen popper frem her også :) Er 13+1 nå, hvor langt er dere på vei som magen synes allerede? :)

Jaggu har den poppet frem! -Så gøy da :)
Gleder meg til min synes også, men foreløpig er det bare fint at det ikke synes,
da jeg "trenger" å ikke se gravid ut pga jobb foreløpig. Den tid den bekymring...

Din var iallefall veldig fin :)

Så søt :) Du ser mye lenger ut på vei enn 11 uker egentlig :) Gleder meg til at magen kommer, for det føles ganske urealistisk enda. Har alltid en liten koseklump på magen, men ellers er det ganske flatt.

Så fin mage :) Eg trur magen min e på str med din, men eg er berre oppblåst, kjenner ikkje nåke til livmora enda iallefall ;)

Så godt å høre noen si det.... jeg har det på samme måten, har fått en kul, men når jeg ligger på rygg så kjenner jeg jo ikke engang livmora! koser litt på kulen på magen likevel i løpet av dagen hehehe :)

Så søt :) Du ser mye lenger ut på vei enn 11 uker egentlig :) Gleder meg til at magen kommer, for det føles ganske urealistisk enda. Har alltid en liten koseklump på magen, men ellers er det ganske flatt.
hihi! Føler seg jeg ser lenger ut på vei.. Redd for hvor svær jeg kommer til å være i uke 38 feks :P Men håper det stabiliserer seg. :)

Søt mage :) Her har min og poppet litt frem,og koser meg med det:)
Så bra at du koser deg med det <3 Jeg liker det egentlig litt jeg også, men synes bare det var litt tidlig.. Før har det tatt måneder før det har vært synlig.. Men kan jo kanskje ha noe med at jeg venter nr 3 også er det bare 14 måneder siden sistemann ble født ;)

Back
Topp