Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Utydelig bilde, men sånn er magen blitt!
Nydelig mage! Hvor mange uker er du på vei? Jeg er i uke 9, og har også fått litt mage, men jeg tror egentlig bare den er oppblåst. Vanskelig å vite syns jeg, men jeg føler meg veldig mett og oppblåst hele tiden.
Dere er så utrolig heldige. Første svangerskapet mitt så var det ingen som så magen min om jeg gikk med litt stor hettegenser. Var først i siste mnd den syntes skikkelig, i det andre ble svangerskapet avbrutt pga null fostevann i uke 18 og hadde da enda ikke fått mage selv om babyen min hadde blitt ganske stor. har heller ingen antydning til mage nå heller. Og må sikkert vente en god stund igjensååå misunnelig
vil så gjerne ha babymage!

Hihi! Uff! De på jobben kom jo med noen kjekke kommentarer til deg daMan vi vel alltid ha det man ikke harDet ser jo ikke ut som en trivelig gravidmage, det ser ut som en slapp pute som henger i bunnen. Synes jeg da. Mannen synes jeg ser gravid ut. Og de på jobben? "Har du slutta å trene? Du som var så flink? Hva har skjedd?"
![]()
Usj, ja. God stemning. Vi har en sånn trening-pushe hverandre-greie. Og jeg som pleier å trene 4 dager i uka. Jeg jatter bare med å sier "jaja - må skjerpe meg - hehe", når jeg egentlig vi denge løs med alle hormonene mineHihi! Uff! De på jobben kom jo med noen kjekke kommentarer til deg da![]()

Så fin mageEg trur magen min e på str med din, men eg er berre oppblåst, kjenner ikkje nåke til livmora enda iallefall
![]()
hihi! Føler seg jeg ser lenger ut på vei.. Redd for hvor svær jeg kommer til å være i uke 38 feksSå søtDu ser mye lenger ut på vei enn 11 uker egentlig
Gleder meg til at magen kommer, for det føles ganske urealistisk enda. Har alltid en liten koseklump på magen, men ellers er det ganske flatt.
TakkDu har en veldig fin gravidemage!
Så bra at du koser deg med det <3 Jeg liker det egentlig litt jeg også, men synes bare det var litt tidlig.. Før har det tatt måneder før det har vært synlig.. Men kan jo kanskje ha noe med at jeg venter nr 3 også er det bare 14 måneder siden sistemann ble fødtSøt mageHer har min og poppet litt frem,og koser meg med det
![]()