*Puff* Der poppet magen fram.

Havfruen88

Glad i forumet
*MIA*
Oj! Shit! i løpet av de siste to døgnene har magen min bare poppet ut! Fra å ha helt flat mage har jeg plutselig fått gravidmage..

Må si jeg nesten er redd for fortsettelsen når jeg ble så stor så tidlig!

:D Så gøy. Er det mulig å få se et bilde? :D

Skal se i løpet av dagen.. Sitter på skolebenken akkurat nå :P Merket det først i går kveld, men var bombesikker på at det bare var jeg som var oppblåst, men var akkurat lik i dag tidlig.. Så.. Byebye flat mage! :P

Moro!! :)

her har den kommet for et par uker siden! Jeg kan ikke skjønne hva som skjedde!! Må gå i super romslige topper for ikke å bli "avslørt" ;)

Så koselig:) her er det også babymage men foreløpig bare på kvelden, om morgenen ser jeg ikke såå stor forskjell. Men går ikke i trange klær på jobb lenger!

Dere er så utrolig heldige. Første svangerskapet mitt så var det ingen som så magen min om jeg gikk med litt stor hettegenser. Var først i siste mnd den syntes skikkelig, i det andre ble svangerskapet avbrutt pga null fostevann i uke 18 og hadde da enda ikke fått mage selv om babyen min hadde blitt ganske stor. har heller ingen antydning til mage nå heller. Og må sikkert vente en god stund igjen :( sååå misunnelig :p vil så gjerne ha babymage!

Så fin du er :)
Takk! Føler meg ikke så lekker nå som denne har poppet! Ubehagelig å gå med bukser og begynner å føle meg litt småfeit! Føler ikke jeg ser så gravid ut enda! :P

Dere er så utrolig heldige. Første svangerskapet mitt så var det ingen som så magen min om jeg gikk med litt stor hettegenser. Var først i siste mnd den syntes skikkelig, i det andre ble svangerskapet avbrutt pga null fostevann i uke 18 og hadde da enda ikke fått mage selv om babyen min hadde blitt ganske stor. har heller ingen antydning til mage nå heller. Og må sikkert vente en god stund igjen :( sååå misunnelig :p vil så gjerne ha babymage!

Skjønner deg på en måte.. Man har jo lyst å ha gravidmage når man er gravid :) Men samtidig er det utrolig deilig å ikke ha en så altfor stor mage.. Første svangerskap hadde jeg forholdsvis liten mage.. Det var deilig. Sist var jeg svær som et hus.. Livredd for at jeg skal bli like svær denne gangen også :/

fine babymage :-) glede mg te eg får og :-) har litt ekstra rundt magen då får venta i spenning:-)

Så fin mage :) Eg trur magen min e på str med din, men eg er berre oppblåst, kjenner ikkje nåke til livmora enda iallefall ;)

Skjønner deg på en måte.. Man har jo lyst å ha gravidmage når man er gravid :) Men samtidig er det utrolig deilig å ikke ha en så altfor stor mage.. Første svangerskap hadde jeg forholdsvis liten mage.. Det var deilig. Sist var jeg svær som et hus.. Livredd for at jeg skal bli like svær denne gangen også :/

hehe, ja. Det er jo noe med det også. Vil ha litt tidligere mage men ikke bli så utrolig stor heller :p men det er nok for mye å be om ^^ Hihi .

Back
Topp