Puerto Rico:)

RonjaR

Juni12`s svarer-på-alt
Tilgangsansvarlig
VIP
Noen som har vært i Puerto Rico på Gran canaria som har noen tips?:)
Steder man burde besøke eller ting man bør gjøre?
Jeg og mannen skal på tur uten barna, og jeg vet at han ikke gidder å ligge på en solseng hele dagen:P

Noen som har vært i Puerto Rico på Gran canaria som har noen tips?:)
Steder man burde besøke eller ting man bør gjøre?
Jeg og mannen skal på tur uten barna, og jeg vet at han ikke gidder å ligge på en solseng hele dagen:P

Vi har vært der, eller vi var på amadores, det er jo rett ved siden av :) vi hadde med barn da så for oss ble det angrybirds park osv...

Men ellers er det gode tur muligheter opp i fjellene, flere kjøpesentere, anbefaler anadores stranden framfor den i puerto rico ;)

Det er også flere båtturer :) en av de er en dagstur som går til teneriffe...vi ville ta den men ble for langt for hu lille vi hadde med.

Anbefaler også å besøke mogane (ligger ved siden av amadores) der er det kjempe koselige markeder hver torsdag eller tirsdag (husker ikke helt) da er det mulig å ta båten både til og fra....

Vi har vært der, eller vi var på amadores, det er jo rett ved siden av :) vi hadde med barn da så for oss ble det angrybirds park osv...

Men ellers er det gode tur muligheter opp i fjellene, flere kjøpesentere, anbefaler anadores stranden framfor den i puerto rico ;)

Det er også flere båtturer :) en av de er en dagstur som går til teneriffe...vi ville ta den men ble for langt for hu lille vi hadde med.

Anbefaler også å besøke mogane (ligger ved siden av amadores) der er det kjempe koselige markeder hver torsdag eller tirsdag (husker ikke helt) da er det mulig å ta båten både til og fra....
Tusen takk for masse bra tips:D
Båt til Tenerife kunne jeg tenkt meg!
Er det flere kjøpesentere enn den som ligger nærmest stranda?:)
Jeg har pakket joggesko, så blir nok noen turer i fjellene:)

Tusen takk for masse bra tips:D
Båt til Tenerife kunne jeg tenkt meg!
Er det flere kjøpesentere enn den som ligger nærmest stranda?:)
Jeg har pakket joggesko, så blir nok noen turer i fjellene:)

Det som er i puerto rico er bare sånn typisk "syden" butikker, samme utvalget i alle butikkene og syns prisene er høye... Om du vil shoppe ligger det et kjøpesenter i arguinegin (tror jeg det heter :p) der er det mer normale butikker ;) går buss dit mener jeg å huske...

Det er også en "luksus"gate i mas palomas/meloneras Er ca 30 min med buss. Det ligger også i nærheten av dyreparken på gran canaria, mener den heter palmitos park, der er det delefinshow og masse kule dyr...

Det som er i puerto rico er bare sånn typisk "syden" butikker, samme utvalget i alle butikkene og syns prisene er høye... Om du vil shoppe ligger det et kjøpesenter i arguinegin (tror jeg det heter :p) der er det mer normale butikker ;) går buss dit mener jeg å huske...

Det er også en "luksus"gate i mas palomas/meloneras Er ca 30 min med buss. Det ligger også i nærheten av dyreparken på gran canaria, mener den heter palmitos park, der er det delefinshow og masse kule dyr...
Takk igjen:D
Da skal jeg Google meg fram til litt forskjellig!

Vi tok buss inn til Las Palmas og shoppa og spiste god mat, samt leide scooter og dro til Playa del Ingles/Maspalomas :)

Markedene kan jeg anbefale, både i Arguineguin og Puerto de Mogan :)

Aqualand Maspalomas var bra!

Palmitos-parken! Veldig ålreit dyrepark :)

Kan ikke på noen måte anbefale krokodilleparken... Tristeste jeg har vært med på av dyrehold...

Anbefaler spa på hotellet Lopesan Costa Meloneras Resort i Meloneras. Fantastisk velværeanlegg med saltvannsbasseng, hamam (tyrkisk badstue) og ca 20 andre rom og stasjoner. Etterpå kan dere spise lunsj på Sushimex (sushi og meksikansk mat) som ligger like ved hotellet på strandpromenaden.

Markedene kan jeg anbefale, både i Arguineguin og Puerto de Mogan :)

Aqualand Maspalomas var bra!

Palmitos-parken! Veldig ålreit dyrepark :)

Kan ikke på noen måte anbefale krokodilleparken... Tristeste jeg har vært med på av dyrehold...
Takk for advarsel:( da drar vi IKKE dit!

Back
Topp