Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som har vært i Puerto Rico på Gran canaria som har noen tips?
Steder man burde besøke eller ting man bør gjøre?
Jeg og mannen skal på tur uten barna, og jeg vet at han ikke gidder å ligge på en solseng hele dagen![]()
Tusen takk for masse bra tipsVi har vært der, eller vi var på amadores, det er jo rett ved siden avvi hadde med barn da så for oss ble det angrybirds park osv...
Men ellers er det gode tur muligheter opp i fjellene, flere kjøpesentere, anbefaler anadores stranden framfor den i puerto rico
Det er også flere båttureren av de er en dagstur som går til teneriffe...vi ville ta den men ble for langt for hu lille vi hadde med.
Anbefaler også å besøke mogane (ligger ved siden av amadores) der er det kjempe koselige markeder hver torsdag eller tirsdag (husker ikke helt) da er det mulig å ta båten både til og fra....
Tusen takk for masse bra tips
Båt til Tenerife kunne jeg tenkt meg!
Er det flere kjøpesentere enn den som ligger nærmest stranda?
Jeg har pakket joggesko, så blir nok noen turer i fjellene![]()
Takk igjenDet som er i puerto rico er bare sånn typisk "syden" butikker, samme utvalget i alle butikkene og syns prisene er høye... Om du vil shoppe ligger det et kjøpesenter i arguinegin (tror jeg det heter) der er det mer normale butikker
går buss dit mener jeg å huske...
Det er også en "luksus"gate i mas palomas/meloneras Er ca 30 min med buss. Det ligger også i nærheten av dyreparken på gran canaria, mener den heter palmitos park, der er det delefinshow og masse kule dyr...
Ja mannen snakker om å leie bilLei bil og kjør innover på øya. Mange koselige, små steder.
Shopping i las palmas.
Takk for tipsVi tok buss inn til Las Palmas og shoppa og spiste god mat, samt leide scooter og dro til Playa del Ingles/Maspalomas![]()
Takk for advarselMarkedene kan jeg anbefale, både i Arguineguin og Puerto de Mogan
Aqualand Maspalomas var bra!
Palmitos-parken! Veldig ålreit dyrepark![]()
Kan ikke på noen måte anbefale krokodilleparken... Tristeste jeg har vært med på av dyrehold...