Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk det ufrivillig under første fødsel pga tidlig trykketrang.
Anbefaler det ikke. Jeg syns det var grusomt vondt å sette, og pressriene fungerte ikke optimalt etterpå. Merket ikke når jeg måtte presse og kroppen hjalp ikke til.
Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
Eg fekk det under første fødsel. Blei satt i gang pga. overtid, og det førte til styrtfødsel. Babyen var stor og kom fort, og det var ikkje tid til annan bedøvelse.
Pudendalblokkaden var frykteleg vond å få satt (to store sprøyter, ei på kvar side inni skjeden), og på meg hadde den ingen effekt. Ingen i det heile tatt. Då ungen var ute sette dei nye sprøyter for å bedøve meg før sying, igjen merka eg inga lindring.
Fødde andremann utan bedøvelse, og det var definitivt å foretrekke framfor pudendalblokkade...
Noen som vet om epidural også gir samme smertelindring som Puendalbolkade? Eller hjelper epidural kun mot riene?
Du trenger nok ikke være redd for å bli påtvunget noe. Jordmoren jeg hadde da var.. spesiell, kan man si.Oi, gir de slikt hvis man ikke ønsker det? Det var rart og nesten litt skremmende synes jeg.