Publisere nyheten på facebok

Hønemoor1

Betatt av forumet
Høsthjerter 2017
Har noen tenkt til å dele nyheten på fb? Vi går inn i uke 12 i morgen og skal på tul (for tredje gang haha). Vi leker med tanken på å publisere nyheten på fb etter denne. Vi har tatt et litt artig bilde og er akkurat nå supergira. Jeg er bare såå redd for å angre hvis jeg skulle risikere å miste. Er det andre som har planer om å dele på sosiale medier eller har gjort det før? [emoji4][emoji4]

Vi delte på Facebook når vi hadde vært på 3D ultralyd langt uti uke 20 noe sist svangerskap

Vi har ikke tenkt å dele det på facebook. Vi forteller det heller direkte til de folkene som vi ønsker skal vite det. Vi er ingen fan eller storforbruker av facebook, så det blir ikke naturlig for oss. Det blir nok heller til at vi legger ut et bilde etter at ungen har født da vi sikkert er for slitne til å sende en oppdateringsmelding til alle vi kjenner og ønsker skal vite det :) Vi har også gitt forbud til kommende besteforeldre, tanter og onkler om at vi ikke ønsker noen facebookoppdatering med det som skal skje.

Er førstegangsgravid, men vi har valgt å ikke dele det på Facebook, men heller dele det med de som er rundt oss og de vi pleier å se.
Er 12 uker på torsdag og skal på vår andre TUL da. Etter i går vært på den deler jeg det med jobben.

Vi tenker kanskje at vi skal dele det når babyene kommer, men ikke noe vi har bestemt oss for enda :-)

Lykke til med delingen :-)

Vi har lyst til å gjøre det samme! Men vi har valgt å vente til etter Oul :)

Mest sannsynlig blir det en Facebook- deling på oss etterhvert, men det blir nok et stykke lengre ut i løpet.. Kanskje etter den ordinære ultralyden eller noe rundt der, men ikke før :) De nærmeste har selvfølgelig fått vite det innen den tid, og flere vet det allerede;)
Man må vel bare kjenne på hva man føler er riktig for en selv i fht deling på sosiale medier- hva man i beste/ verstefall er beredt til å stå i, og ta utgangspunkt i det:rolleyes:

Delte på Facebook etter OUL. Hadde bursdag da, så postet bilde av magen og sa jeg hadde spist for mye kake :p

Har egentlig litt lyst til å dele tidligere denne gangen fordi jeg er så glad, men tør ikke. Venter til 17. mai og tar kaketrikset på nytt :D

Nei, det er ikkje heilt vår greie. Blir vell et bilde av babyen nokon dagar etter at den er komt - etter at vi har fortalt alle våre nærmaste at no er den komt [emoji4]

Tror nok det kommer på FB etterhvert, men kommer ikke til å dele det før etter OUL, og kanskje venter jeg til etter uke 24 også. Er en trygghet i å vite at alt er i orden og sånt før en annonserer det til hvermansen:rolleyes:

Sist delte jeg det på facebook i uke 12 pga jobb og at mange da fikk en forklaring på hvorfor jeg hadde vært mer "syk" enn vanlig.
Litt usikker på om vi skal dele det nå. Men tror det kanskje kommer til å bli delt så får alle vite det, kommer ikke til å greie å holde det skjult så mye lengre, da mange på kurset jeg har i helga har sett det og vet det..

Det blir nok delt på et vis der etterhvert. Enten etter oul eller nytt profilbilde med mage eller noe. Har egentlig ikke helt tenkt på det enda.

Tenker å lage ny header med strekfamilie og gravid mamma etter at jeg har fortalt det på jobb, så i slutten av mai en gang [emoji4]

Jeg har ikke bestemt meg helt, men tror egentlig ikke jeg har lyst å dele noe på facebook før babyen er født. Vet at samboeren ikke er supergiret på noe deling heller. De som trenger å vite vet det allerede.

Vi har ikke tenkt å dele det på facebook. Vi forteller det heller direkte til de folkene som vi ønsker skal vite det. Vi er ingen fan eller storforbruker av facebook, så det blir ikke naturlig for oss. Det blir nok heller til at vi legger ut et bilde etter at ungen har født da vi sikkert er for slitne til å sende en oppdateringsmelding til alle vi kjenner og ønsker skal vite det :) Vi har også gitt forbud til kommende besteforeldre, tanter og onkler om at vi ikke ønsker noen facebookoppdatering med det som skal skje.
Samme tenker jeg!

Jeg har fått en del private gratulasjonsmeldinger på fb allerede, for ryktet går jo [emoji4] vi har ikke aktivt prøvd å skjule det for omverdenen, for jeg har vært veldig dårlig og ville være åpen om det på jobb og med venner. Jeg er enig med mange av dere, men hvis det først skal komme ut på fb vil jeg heller at det skal være av oss selv! [emoji51] og jm har sagt til meg flere ganger at jeg ikke må gå å vente på at jeg skal miste, og nå er jeg jo 12 uker og vi må tenke at dette skal gå bra og heller glede oss! Men vi får tenke på det litt til, men syns det har vært koselig når andre jeg har gått i klasse med tidligere er stolte og deler det [emoji5]

Realiteten er jo at det KAN skje ting uansett, enten man venter til uke 12 eller lenger. Men det er ikke noe man kan gå og fokusere på. 12+0 i dag og vi leker med tanken på å dele ila dagen [emoji4]

Vi delte nyheten etter oul sist, tror ikke vi gjør det før etter babyen har kommet denne gangen :) kanskje et bilde på ig etter oul :)

Kommer ikke til å dele det på facebook før etter oul. Samme gjorde vi også sist :) Men etter tul i uke 12 kommer jeg til å fortelle til resten av familien, nærmeste venner og kolleger :)

Back
Topp