Psykomotorisk fysioterapi

Lykkeliten

Glad i forumet
Hei,
Er her noen som har prøvd ut dette før som vil dele erfaringer? Jeg har nettopp startet opp og kunne ønske at jeg kunne ha visst mer om etter effekter og hvordan andre opplever behandlingen både i tidlig men også senere i behandlingen.

Denne gangen her har jeg hatt magesmerter i etterkant- en brennende vond følelse i øverste del og synes det er tungt å puste.

Har hatt en rekke med mareritt i natt som også har relatert til egen barndom, dette er første gang i voksen alder, tror du det kan ha en forklaring til behandling når ikke vi har snakket noe om barndom? Tror jeg overtenker en hel del.

Vi snakker knapt- har egentlig fokus på å få kontakt med kroppen og klare å la han ta litt over uten jeg kjemper i mot.

Håper her er folk med erfaring enten faglig eller utprøvd- og skjønner at dette må være veldig individuelt.

Jeg var på psykomotorisk gruppe, hadde også emdr terapi i samme periode. Var ikke revolusjonerende med den gruppa. Men fint å få litt bevegelse og fokus på kropp samtidig ha en gruppe med folk med samme diagnose som meg å relatere til :)

Back
Topp