Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok så bra jeg har nettop begyntJeg dro til pmfysioterapaut da jeg gikk på ungdomskolen, og syntes det var fantastisk. Slet mye med stress og søvnmangel samt smerter i rygg som hadde vart fra barneskolen(har det enda dog).
Jeg hadde vært til både vanlig fysioterapi, yoga og psykolog, men ingenting fungerte bortsett fra pmfysioterapi
Noen gått til det? Erfaringer ? Fungerte det for deg?
Lavt stoffskifte , kronisk hodepine . Utsatt for overgrepFor meg hjalp det veldig! Har ME og tidligere psykiske sykdommer, deriblant angst, og har gått i psykologbehandling i 8 år. Psykomotorisk var første behandlingen som koblet inn kroppen, og det er såå viktig!! Gikk i nesten 1 år og det fungerte helt supert
Kan jeg spørre hvilke plager du har?
Uff, beklager!Lavt stoffskifte , kronisk hodepine . Utsatt for overgrep.
Det går helt fint jeg har allerede begynt så jeg har vært veldig heldig . Veldig låst og stivt i kroppenUff, beklager!
Ville absolutt prøvd psykomotorisk i forhold til hodepine. Det har jeg slitt mye med, og for meg ble det bedre av å få løst opp spente muskler i nakke. Det som er så fint med psykomotorisk er at du får samtale i tillegg til behandling og alt skjer etter dine behov og innenfor dine grenser. Jeg anbefaler det varmt!
Det er dog lange ventetider på offentlig så det kan det være greit å være forberedt på.
Så bra! Håper virkelig du har like god effekt av det som meg. Tok en stund før jeg kjente bedring, men den kom sakte men sikkert.Det går helt fint jeg har allerede begynt så jeg har vært veldig heldig . Veldig låst og stivt i kroppen
Tusen takkSå bra! Håper virkelig du har like god effekt av det som meg. Tok en stund før jeg kjente bedring, men den kom sakte men sikkert.
Lykke til
Noen gått til det? Erfaringer ? Fungerte det for deg?