Eller noen å snakke med.. Jeg har en sønn som nå har begynt på skolen i høst, han har et syndrom med mange forskjellige utfordringer, men i hverdagen så glemmer vi som familie det litt, det er det normale for oss. Vi ser derimot veldig godt at han er anderledes nå som han har begynt på skolen, faller utenfor sosialt og faglig. Kan si at vi har en baby på fem mnd også.
Det har vært veldig vondt og tungt for oss å se "annerledesheten", jeg trodde jeg hadde akseptert, men tydeligvis ikke..
Har en psykolog jeg har gått hos før, men han har flyttet langt unna.. Så trenger råd, hvordan kan jeg få snakke med noen uten at jeg må vente et år på ny psykolog med liste i kommunen, eller at det ikke koster skjorta??
Det har vært veldig vondt og tungt for oss å se "annerledesheten", jeg trodde jeg hadde akseptert, men tydeligvis ikke..
Har en psykolog jeg har gått hos før, men han har flyttet langt unna.. Så trenger råd, hvordan kan jeg få snakke med noen uten at jeg må vente et år på ny psykolog med liste i kommunen, eller at det ikke koster skjorta??