Pseudotvillinger

Sommerfuglerimagen

Andre møte med forumet
Her blir det 1 år og 7 mnd mellom barna, flere som får tette barn?
Var det planlagt?

Her blir det også 1 år og 7 månder mellom barna:)
Var ikke planlagt[:)]

1 år og 8 månder mellom barna. Var litt planlagt. (trodde ikke det skulle sitte på første forsøk[:D])

jeg jobber i barnehage og har hatt en gang to barn født i samme år, men som ikke er tvillinger!

ORIGINAL: janpanmarsipan

jeg jobber i barnehage og har hatt en gang to barn født i samme år, men som ikke er tvillinger!

Oi, det skal jeg tenke på når stresset kommer over meg [:D]

Man skal jo liksom ikke sammenligne dem, men de er jo født i samme år. Og de er jo søsken, og det er en storebror og en lillebror. Men heldigvis var vi flinke med å se dem som to individer og som storebror og lillebror.

Her blir det en real atpåkladd,koselig det[:)] 10 år imellom,hehe... sånn er det når ikke alt går etter planen[:)] Men nååå skal alt gå etter planen,for det har jeg bestemt!!!

Her blir det 1år og 11 (,5) mnd mellom. Var veldig planlagd [:)]

her blir det ca 11. mnd mellom tvilling gutta og den nye lille[:D]

Her blir det 2 år og 10 mnd i mellom. Så de er ikke så tette..

Her blir det 1år og 11mnd mellom.Har en som er født juni fra før:)

Her er det 11 mnd mellom mine to gutter, og denne blir 4 år etter minstemann når den er født...

Ville bare si at Pseudotvillinger er søsken som er født innenfor 24 måneder for hverandre.

Ikke alene ser jeg [:)]
Gøy!

Her blir det 1 år og 4 måneder i mellom, og det var absolutt planlagt[:D] Gleder meg masse til en liten en til, men det blir nok liv i heimen ja[;)]

Back
Topp