pseudotvillinger

Lykkeliten ;)

Gift med forumet
det får visst jeg... Det betyr at du får to tette unger [;)] Det blir ca 20 mnd mellom mine.. Leste en plass at dersom den neste ungen ble unnfanget mindre enn 1 år etter første fødsel øket helseskade risikoen..[&:] Dette nurket ble unnfanget nøyaktig ett år etter første fødsel.. [8|] Ja ja skal nå gi spira det beste svangerskapet jeg kan [:)]

Det hadde jeg aldri hørt om[:)] Men det kommer til å gå helt fint det[:)] Har ei venninne som ble gravid etter bare et halvt år og det gikk kjempe fint det[:)]

Har aldri hørt det, her blir det 18mnd!  Trodde egentlig det var bra med lite mellomrom jeg,det har jeg hørt[:)]

Har isje hørt akkurat d, mn har hørt at d e lurt å venta ei goe stonn så kroppen får komt seg heilt itte forrige svangerskap. Tror d va 2 år... isje heilt sikker. energilagre å sånt så sko fyllas heilt opp.. mn d går jo stort sett bra uanz;)

Har ikke hørt noe om risiko når man blir gravid innen ett år. [8|] Har jo pratet med 2 jormødre og 3leger anngående tette barn Ingen har sagt noe om "pingutvillinger" eller hva du kalte det. eller farer. Har bare hørt at de som har att keisersnitt skal helst vente en stund.

Her blir det 13måneder i mellom.. [:D]

Synes det er så mange som sier at de som hadde ks bør vente litt, ingen som har sagt noe om det til meg... er det noen som vet noe siklert om det?

Skal spørre inne på Aug forumet..

ORIGINAL: MV07

Synes det er så mange som sier at de som hadde ks bør vente litt, ingen som har sagt noe om det til meg... er det noen som vet noe siklert om det?

Foreløpig ser det ikke slik ut nei. Hun som svarte sa at flere på keisersnitt forumet har blitt fort gravid igjen uten problemer.. [:D]

Back
Topp