Pseudotvillinger

Sooool

Flørter med forumet
Snøkrystallene2021❄️
Hva er egentlig definisjon på pseudotvillinger?
Noen som har det, eller kanskje kommer til å få det? :happy:
Hva tenker dere om det i såfall? Hva er positivt, og hva er negativt?

Jeg og søstera mi er det. Vi er som olje og vann, og har vært for tett, spesielt i tenårene. Vi endte opp på en liten skole og havnet i samme vennegjeng, og der var mye av probleme oppstod.

Vi har heldigvis fått bedre forhold nå som vi er eldre :)

Jeg og søstera mi er det. Vi er som olje og vann, og har vært for tett, spesielt i tenårene. Vi endte opp på en liten skole og havnet i samme vennegjeng, og der var mye av probleme oppstod.

Vi har heldigvis fått bedre forhold nå som vi er eldre :)
Kan jeg spørre om hvorfor det ble problemer? :sorry:

17 mnd mellom våre to døtre. Så de er vel innenfor denne kategorien :)
De er nå 2 og 3 år og leker veldig godt sammen. Har vært ekstra glad for to tette i denne tiden barnehagen var stengt. Mye glede i hverandre.

Hvis denne januarspiren holder seg der inne, så blir det 17mnd mellom mine :)

Kan jeg spørre om hvorfor det ble problemer? :sorry:
Hun var veldig utadvendt, jeg var mer sjenert. Levde mye i skyggen hennes før tenårene. Når vi ble ungdommer, og havna i samme vennegjeng (den var ikke stor en gang, 6 inkl oss), fikk hun meg blant annet fryst ut for hun trodde jeg sladra til mamma. Men jeg sa aldri noe. Så var det også litt gutteproblemer, ene ganga førte til at vi ikke snakket sammen på et når når vi var 20-21. (Her var det jeg som frøs henne helt ut).

Her er det nok en kombinasjon av veldig forskjellige personligheter og et veldig lite sted. Vi hadde nok ikke hatt like store utfordringer om vi var likere og kanskje bodde et større sted. Så trenger ikke å gå dårlig! Bare min erfaring er ikke så god. MEN nå er vi mye bedre venner ❤️

Ikke helt, men ikke så langt unna. Er 19 mnd mellom nr 1 og 2, og mellom nr 2 og 3 er det 2 år og 1 mnd. Og til slutt 20 mnd mellom 3 og 4. :)
For oss har det vært positivt. De to eldste på 3 og 4 1/2 leker veldig godt sammen. Travelt er det jo, men det tenker jeg det uansett er med små barn :) vi har også opplevd kolikk, ørebarn og prematurfødsel, men dagene går nå og sånn er livet:)) ville ikke byttet de mot noe eller endret på noe.

Her blir det under 14 måneder mellom :)

16 mnd mellom meg og min søster. Vi har det veldig fint nå og fint da vi var små, men tenårene var et rent helvete! Krangling, slossing og hormoner :shy:

15 mnd mellom mine to gutter,de er totalt ulike men verdens beste venner,passer på hverandre,støtter hverandre og er ekstremt avhengig av hverdagene,de kan krangle å sloss innimellom men alt i alt er de så avhengige av hverandre at det er sjeldent noe problem.

Blir 19 mnd mellom de minste her, så går akkurat ikke under det.

Back
Topp