Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er litt ulikt. Men én artikkel jeg fant her regner med under 2 år. Noen andre regner 18 mnd. Så er noe ulikt.Hvor går grensa for når det kalles pseudotvillinger? Har en født i starten av juni fra før, og har antageligvis termin helt i slutten av desember (litt usikker da jeg ble gravid på første el etter forrige fødsel). Så nesten 19 måneder mellom her.
Vil da tro det er innen for pseudotvillinger. Mi er født 7 juli. Jeg ble også gravid første el i oktober men mistet i uke 11. Da ville det bare vært 9 mnd mellom dem. Det hadde blitt veldig veldig tett...Hvor går grensa for når det kalles pseudotvillinger? Har en født i starten av juni fra før, og har antageligvis termin helt i slutten av desember (litt usikker da jeg ble gravid på første el etter forrige fødsel). Så nesten 19 måneder mellom her.
Takk det skal eg. Hører den til her i januar 2020 eller på generelt?Jeg får! ❤
Har allerede en tråd for pseudoene. Heng deg på der!
Får du sendt meg link?Jeg får! ❤
Har allerede en tråd for pseudoene. Heng deg på der!
Vil da tro det er innen for pseudotvillinger. Mi er født 7 juli. Jeg ble også gravid første el i oktober men mistet i uke 11. Da ville det bare vært 9 mnd mellom dem. Det hadde blitt veldig veldig tett...
Jeg tenker litt på det men er fryktelig usikker. Nå har vi nxt60, men hadde uansett tenkt meg ny vogn til nestemann. Ville så gjerne ha bugaboo fox, men nå når det blir 20 måneder mellom så vet jeg ikke......Noen som har kommet så langt at de har begynt å tenke på om de skal kjøpe søskenvogn eller ikke?
Jepp. Vi kjøper donkey2.Noen som har kommet så langt at de har begynt å tenke på om de skal kjøpe søskenvogn eller ikke?
Den må jeg se påJepp. Vi kjøper donkey2.
Den var veldig fin. Men jeg synes den var hakket for dyr.. men jeg har sett litt på Mountain Buggy Duet V3 de var litt like da. Men den donkey 2 var mye finere hadde det ikke vert for prisenJepp. Vi kjøper donkey2.
Fox er så verdt prisen, så jeg håper donkey også er det nå har vi alt vi trenger til baby unntatt et par småting. Så da legger vi heller litt penger i vognDen var veldig fin. Men jeg synes den var hakket for dyr.. men jeg har sett litt på Mountain Buggy Duet V3 de var litt like da. Men den donkey 2 var mye finere hadde det ikke vert for prisen
Det er jo faktisk sant.. Det var ett godt argument. Er faktisk bare vogn og sprinkelseng vi trenger, utenom det har vi absolutt alt.Fox er så verdt prisen, så jeg håper donkey også er det nå har vi alt vi trenger til baby unntatt et par småting. Så da legger vi heller litt penger i vogn
Var absolutt ikke ment som kjøpepress, var bare en forklaring på hva vi ønsker å gjøreDet er jo faktisk sant.. Det var ett godt argument. Er faktisk bare vogn og sprinkelseng vi trenger, utenom det har vi absolutt alt.