Pseudotvillinger

Hønemor87

Gift med forumet
Januarlykke 2020
Noen flere som får to tette nå? Blir akkurat 17 eller 18 mnd mellom mine to minste. Håper jeg ikke er den eneste her? Noen som har hatt det fra før, kanskje der er noen gode tips og spørsmål ute å går?

Hvor går grensa for når det kalles pseudotvillinger? Har en født i starten av juni fra før, og har antageligvis termin helt i slutten av desember (litt usikker da jeg ble gravid på første el etter forrige fødsel). Så nesten 19 måneder mellom her.

Hvor går grensa for når det kalles pseudotvillinger? Har en født i starten av juni fra før, og har antageligvis termin helt i slutten av desember (litt usikker da jeg ble gravid på første el etter forrige fødsel). Så nesten 19 måneder mellom her.
Det er litt ulikt. Men én artikkel jeg fant her regner med under 2 år. Noen andre regner 18 mnd. Så er noe ulikt.

Vil da tro det er innen for pseudotvillinger. Mi er født 7 juli. Jeg ble også gravid første el i oktober men mistet i uke 11. Da ville det bare vært 9 mnd mellom dem. Det hadde blitt veldig veldig tett...

Ikke denne gang, men de to vi har er det 20 måneder mellom. Ganske travelt, men de får MYE glede av hverandre da!

Vil da tro det er innen for pseudotvillinger. Mi er født 7 juli. Jeg ble også gravid første el i oktober men mistet i uke 11. Da ville det bare vært 9 mnd mellom dem. Det hadde blitt veldig veldig tett...

9 måneder hadde vært tett ja! Ikke mange som er født så tette. :)

Noen som har kommet så langt at de har begynt å tenke på om de skal kjøpe søskenvogn eller ikke?

Noen som har kommet så langt at de har begynt å tenke på om de skal kjøpe søskenvogn eller ikke?
Jeg tenker litt på det men er fryktelig usikker. Nå har vi nxt60, men hadde uansett tenkt meg ny vogn til nestemann. Ville så gjerne ha bugaboo fox, men nå når det blir 20 måneder mellom så vet jeg ikke......

Den var veldig fin. Men jeg synes den var hakket for dyr.. :) men jeg har sett litt på Mountain Buggy Duet V3 de var litt like da. Men den donkey 2 var mye finere hadde det ikke vert for prisen :)
Fox er så verdt prisen, så jeg håper donkey også er det:joyful: nå har vi alt vi trenger til baby unntatt et par småting. Så da legger vi heller litt penger i vogn:joyful::joyful:

Fox er så verdt prisen, så jeg håper donkey også er det:joyful: nå har vi alt vi trenger til baby unntatt et par småting. Så da legger vi heller litt penger i vogn:joyful::joyful:
Det er jo faktisk sant.. Det var ett godt argument. Er faktisk bare vogn og sprinkelseng vi trenger, utenom det har vi absolutt alt. :)

Det er jo faktisk sant.. Det var ett godt argument. Er faktisk bare vogn og sprinkelseng vi trenger, utenom det har vi absolutt alt. :)
Var absolutt ikke ment som kjøpepress, var bare en forklaring på hva vi ønsker å gjøre:joyful::joyful:
Hvis du vil ha blå vogn så kan du jo kjøpe min:hilarious: haha

Back
Topp