Pseudotvillinger

Mamma13

Glad i forumet
Hei:-) noen som har to svært tette barn? Blir 14 mnd mellom mine. Noen som har erfaring med dette og vil dele?:-)

Har 17mnd mellom mine, og har utelukkende positive erfaringer med det :)

Begge sov natta rundt, og mange av rutinene kunne samkjøres.

Nå som de er større (4 og snart 3 år) har de alltid en lekekamerat, og mye selskap i hverandre :)

Ja. 11,5 måneder imellom mine.
De er foreløpig snart 11 måneder og 22 måneder. Så de er ganske små ennå.

Jeg syntes det har vært tøft til tider,grunnet at min mann bor i utlandet. Men,når vi er sammen er ting veldig mye lettere :-)

Syntes det er veldig stress å dra på butikken ol.da begge som regel slår seg vrange etc. Da blir jeg litt stresset :-)

Men,alt i alt,så er jeg glad for å ha to bleiebarn. Så slipper jeg å begynne på nytt om noen år. Vi skal ikke ha flere barn.
Nå leker de masse sammen. Ler og tuller. Det er koselig :-) Litt mer slitsomt i startsfasen syntes jeg. Men,så venner man seg til det.

Nå har jeg hatt to barn som elsker tidlige morgener. Sovet dårlig på natt og dag.
Trenger ikke å bli slik for deg.
Lykke til :-)

Sent from my GT-I9300

Har to sett pseudotvillinger;)
mellomste er pseudotvilling med minste og største:p

Bare positivt å fortelle. Mye jobb, men dobbelt så mye kos:)

Jeg har og er mye med barna alene.

Takk for svar:-) jeg tror på at det kan bli veldig slitsomt til tider, men at det blir masse kos også:-) kjenner jeg er litt nervøs, men begynner å glede meg masse nå. Jeg har tenkt mye på at når vi får en til så blir lillegull så " stor", men han er jo fortsatt veldig liten. Leste at forskere mener at det første barnet kan få for lite oppnerksomhet og for lite kjærlighet når det kommer et søsken så tett , men det er jeg absolutt ikke redd for!

Så moro :D Gratulere så mye! Tror at så lenge man er obs på ting så er mye gjort! Og ikke sammenligner barna, men tenker litt på alder også :) For som du sier så blir jo eldste plutselig "stor"! Men tenk så mye glede de kommer til å ha av hverandre ❤

❤25/2-13❤

Har 16 mnd mellom mine og foreløpig er det mye jobb, sjalusi og føler meg utslitt. Gleder meg til de blir eldre, når ammingen ikke tar så mye tid og hun sover noe annet sted enn opp på en av oss. Har dårlig samvittighet ofte for den eldste som hadde hatt godt å være liten men tror det blir bedre på sikt! Har også en på 6 år så det er klart med 3 har jeg mange å følge opp!

Slitsomt, slitsomt, slitsomt i begynnelsen- med to barn som ikke sov om natta, eldste som var høyt og lavt hele dagen, og en baby som også trengte meg hele tiden. - I ettertid skulle jeg ønsket for alles skyld at eldste gikk i bhg.
- Men det er verdt det!!
- Var veldig mye alene med de, - men hvordan vi hadde det i begynnelsen trenger ikke bli som du vil få det. Hadde klart gjort det igjen, for de digger virkelig hverandre, og har det kjempe gøy! - Men trodde virkelig en stund jeg ville bli kokko det første halve året! :) :)

Back
Topp