PS4 eller Xbox til barn?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Sølvi
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Sølvi

Guest
Er PlayStation4 eller Xbox enklest for barn å forstå?

Jeg liker Playstation best :D Men hva som er enklest for barn å forstå av de to, det vet jeg dessverre ikke :P

Vi har både en playstation og en xbox. Ungene har ikke noe problem med noen av de :p
De klarer nok å sette seg inn i det som er tilgjengelig ;)

Jeg tror unger forstår hvordan ting skal gjøres ganske for, uansett hva det er. :P

Selve konsollene er vel begge greie å sette seg inn i. Dere burde heller skjekke opp hvilke spill de/dere vil spille, og så kjøpe konsoll ut fra dette tenker jeg. :) Det er ikke alle spill som kommer til begge konsoller. :) Og vet ikke om dere har vurdert Wii? Men der har du jo en del klassikere som "Mario" og flere spill som passe for hele familien. (Vet ikke hvor gamle barna dine er.) :)

Jeg ville sjekket opp hvilke spill som finnes jeg og kjøpt maskinen som dt er mest barnespill til

Selve konsollene er vel begge greie å sette seg inn i. Dere burde heller skjekke opp hvilke spill de/dere vil spille, og så kjøpe konsoll ut fra dette tenker jeg. :) Det er ikke alle spill som kommer til begge konsoller. :) Og vet ikke om dere har vurdert Wii? Men der har du jo en del klassikere som "Mario" og flere spill som passe for hele familien. (Vet ikke hvor gamle barna dine er.) :)
Vil ikke ha Wii :p
Jeg og mannen liker ikke det, syns det er litt uforståelig, hehe :)

Enig med de andre her, ville sett på hvilke spill dere liker:) jeg personlig ville godt for en ps4 jeg da:)

Jeg ville gått for PS4, det er kanskje ikke så mange kule spill til den ennå, men det kommer. :)

Her har vi både och. Men de er ikke til barnet :P Her er det de voksne som koser seg :D haha

Back
Topp