Ps3, x-box 360 eller wii??

Qualitas

Forumet er livet
VIP
Vi klarer ikke helt å bestemme oss for hvem av disse vi skal kjøpe[:)]

Jeg har vært litt skeptisk for ps3 fordi det ser ikke ut til å være så mange jentespill på den! Og for mannen blir kanskje wii litt barnslig??

Hadde jo håpet å kunne spille litt sammen innimellom..

Og så får vi jo barn nå snart, så kanskje det burde være noe han kan spille når han blir stor? (hvis ikke det har kommet noe nytt da)

Hva har dere og er dere fornøyd??[:)]

Me kjøpte oss wii rett før jul..

Detta fordi det finnes spel i alle kategoriar til maskina, masse spel som passar for begge kjønn, og det finnes spel for dei som er 3 år og oppover.. dermed er detta ein konsoll som alle i familien kan benytte![:)]

Det er poplære spel som Mario, Crash bandicoot osv som finnes til wii og i tillegg kan ein benytte den til trening..![:)]

Mange fordelar for familiar synes me sidan den passar for alle![:)]

tror wii er det mest familievennlige av de 3 [:)]

vi har wii OG ps3

Men er ikke spilltypene til ps3 mye mer voldelige enn x-bow spillene?? For til x-box er det mye rollespill-spill og sportsspill... men ps3 er det jo mye skytespill/slossespill og bilspill....

Altså sett fra et rent teknisk synspunkt bør du velge ps3.. Der får du en av markedets beste blue ray spillere til en meget lav pris. OG de har mange jentespill! Xbox 360 har vi nemlig, og der finnes det omtrent 0 jentespill...
Wii er jo blitt en slags folkebevegelse. Men du får ikke gjort veldig mye annet på den enn å spille da. Og det er ekstremt dårlig grafikk på alle spillene. Du får deg ikke en sånn WOW-opplevelse iallefall, når du ser firkanta Mario... [8D]
Så skulle jeg valgt på nytt ville jeg valgt ps3.

Stemte wii, men vi har også x-box 360. Jeg liker wii, men er fortsatt fersk i gamet altså. 

ps3 får vannvittig mye igjen for pengene...

Back
Topp