De har endel ammetøy og gravidtøy på salg - hvis du har lyst på noe til en billig penge! Og fri frakt hvis du kjøper over fem ting. Kanskje noe til bebis også? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uuuh, og med lønn imorgen så passer dette braDe har endel ammetøy og gravidtøy på salg - hvis du har lyst på noe til en billig penge! Og fri frakt hvis du kjøper over fem ting. Kanskje noe til bebis også?![]()
De har endel ammetøy og gravidtøy på salg - hvis du har lyst på noe til en billig penge! Og fri frakt hvis du kjøper over fem ting. Kanskje noe til bebis også?![]()
Bestill med regning. Da må det nok ikke betales før i slutten av månedenDet hadde jeg trengt! Men er så typisk med salg når jeg ikke har pengerjeg vil også ha! Hehe
Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
Bestill med regning. Da må det nok ikke betales før i slutten av måneden![]()
Jeg finner ikke ammeklærne jegkanskje jeg som er fryktelig dårlig på å lete! Hehe
Bare skriv "amme" i søkefeltet!
Jeg syns ikke de amme-bh'ene de hadde på salg så spesielt gode ut. Så så stive ut med de spilene. Ser for meg at de gnager... Dessverre.
Det er SÅ vanskelig å finne gode ammebh-er! Jeg har fire nå - en fra Babyshop i ull som er myk og føyelig, men klør! En fra H&M som så bra ut under prøvingen, men som etter 2 timers bruk klemmer og strammer på ekle steder.Jeg sliter også med å finne noen gode amme bh`er. Har 2 stk jeg liker godt fra babyshop, men de var jo veldig dyre! Spiler synes jeg også blir ubehagelig med melkesprengte pupper
Jeg kjøpte forresten noe fint barneklær på småungene.no hvor man kunne betale i februar! Klarna julekampanje tror jeg det het... merker at jeg kommer til å benytte meg av det litt nå før jul, er en del utgifter og julegaver nå framover...
Det er SÅ vanskelig å finne gode ammebh-er! Jeg har fire nå - en fra Babyshop i ull som er myk og føyelig, men klør! En fra H&M som så bra ut under prøvingen, men som etter 2 timers bruk klemmer og strammer på ekle steder.
2 i pakke fra Kappahl som virker gode, men som jeg ikke har helt prøvekjørt enda. Jeg har brukt myke bh-topper nå, for klarer ikke noe som strammer. Den siste kjøpte jeg på Kappahl, og den er supergod for min C-D-cup. Får litt speilegg-pupper (fasong) av den, men det driter jeg i. Skal ikke på byen og sjekke opp noen menn anyway![]()